niedziela, 26 maja 2013

Co nowego u 'Mika Art'?:)

Witajcie,

dziś krótko i zwięźle ;) Miłość, słońce i plaża :D
czyli wiosenno-wakacyjne nowości u Mika Art ;)










 I na koniec prezent dla mojej Kochanej MAMY :)



Wszystkim mamusiom życzę wszytskiego co najlepsze ;)




Ściskam,


P.S Zainteresowanych odsyłam na fb - trwa kolejny KONKURS z moimi wytworami  :)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=503282423053979&set=a.503282376387317.1073741835.236949096353981&type=1&theater

P.S 2 Zapraszam również na bloga fantastycznej POLINEFASHION !!!
Gdzie znajdziecie stylizację z bransoletkami Mika Art :)

http://www.polinefashion.pl/


9 komentarzy:

  1. Śliczne, zwłaszcza różowa i biała wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. same cuda:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! ale ta różowa, mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne, nie umiałabym sie zdecydować na jedną:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo spodobały wąskie kolorowe paseczki - w sam raz na lato na opaloną skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podoba mi się kolorowiasta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna biżuteria w świetnym klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko mi sie szalenie podoba!!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...