wtorek, 2 kwietnia 2013

Zielono-brązowo :)

Witajcie,

 Jak minęły Wam święta? :) Zajączka ulepiłyście? :) hihi. Pogoda za oknem straszna nie da się ukryć, ale u mnie na szczęście nadal zielono !!!


Bransoletka składająca się z skórzanych rzemieni ze srebrną zawieszką (ręcznie formowaną - srebro 999) z dwoma żółciutkimi cyrkoniami. Zapięcie na magnes. Długość 18cm.

***

Nie martwcie się nie będę ciągle zanudzać Was biżuterią- już nie długo pokażę Wam coś z decou. Chociaż nie ukrywam, że biżu sprawia mi teraz mega przyjemność !!!



Ściskam,


9 komentarzy:

  1. bardzo fajna, podoba mi się to połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna i nadzieją pachnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna. Ostatnio tez mnie nęci zielony :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno mnie u Ciebie nie było;)
    przebranżowiłaś się? ;)
    piękne bransoletki :) idę pooglądać resztę!
    ściskam,
    KAja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Z początkiem roku zapowiadałam, że mam nowy pomysł na siebie hehe ;) Ale oczywiście decoupage dalej jest w moim sercu ! :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Cudna zawieszka, taka bransoletkę nosiłabym z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...