sobota, 13 kwietnia 2013

Coś na nasze małe cuda ! :)

Witajcie,

Tak jak ostatnio obiecywałam - nareszcie decoupage !!!

W wolnej chwili wykonałam szkatułkę na biżuterie ;) Zamówienie było proste - wzorowałam się na mojej poprzedniej pracy (KLIK) ;) Gdyż właśnie ona spodobała się zamawiającej ! Oczywiście nie jest to praca identyczna, bo nie lubię powielać tego co zmajstruję - każda powinna być jedyna w swoim rodzaju - nawet jak bardzo podobna ;) Co Wy a to?:)



Szkatułka na biżu ;) Wieczko - transfer - mocno wylakierowana na połysk. Dół pobejcowany- pastowany. Mocno postarzona.


Boczki - ornament z masy szpachlowej.


Pierwszy grawer w drewnie ;) na spodniej części przegródki na biżu.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam tak samo jak obdarowanej !



Ściskam,

11 komentarzy:

  1. To wygląda naprawdę rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo kochana, cudna! Transfer mówisz? jeszcze się tym nie bawiłam, ale patrząc jakie efekty osiągasz chyba zacznę:)
    Świetna roota, sama mam zamiar coś z Marlin niedługo zmontować, inspirujesz niebywale:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, Marlin jak z oryginalnego starego zdjęcia :)). Całość nie powtarzalna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, tęsknię za dekupażem :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pudełeczko...świetny motyw a wykonanie pierwsza klasa...ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ;) a ten motyw świetny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...