czwartek, 7 marca 2013

Wiosennie

Witajcie !

Wspaniałą pogodę ostatnio mamy prawda? Ja jestem zachwycona ;) Niestety mój zachwyt pewnie długo nie potrwa biorąc pod uwagę prognozy na kolejne dni, ale miejmy nadzieje, że niebawem wiosna na dobre już u nas zagości ! Na Waszych blogach widzę, że gości już od dobrego czasu, więc i ja przygotowałam coś wiosennego ;) Tak, tak zgadłyście jest to bransoletka ;) Mam nadzieje, że się Wam spodoba ;)





Srebro próby 925 i 999.
Zawieszka wykonana od podstaw ręcznie metodą Art Clay Silver (srebro próby 999) z fioletową cyrkonią (co nie do końca widać na zdjęciu). Otoczona fasetowanymi kuleczkami kwarcu barwionego (6mm). Długość ok 18 cm




***





Ściskam Was serdecznie,

10 komentarzy:

  1. Cudeńko, piękna soczysta zieleń

    OdpowiedzUsuń
  2. To zgadłam!!! Piękna bransoletka w cudnym wiosennym kolorze:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna :)
    Trzymam kciuki bo naprawdę sama wiosna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i baaaardzo wiosenna :) Bije od niej pozytywna energia, oby na dobre przywołała wiosnę! POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna. Zgadłam, że to bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna, taka wiosenna:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna bransoletka, soczysta zieleń dodaje chęci do życia,Pozdraawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję serdecznie za każde miłe słowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, wiosna :) Jest bardzo delikatna, podoba mi się. Ja również biorę udział w wyzwaniu, życzę Tobie powodzenia! :)
    Przy okazji zapraszam do siebie na Candy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...