czwartek, 28 marca 2013

Wiosennie cz. 2

Witajcie,

Niestety ani moja choroba ani zima nie odpuszcza, ale mam nadzieję, że już niebawem się to zmieni ;) A tymczasem przedstawiam Wam kolejną wiosenna bransoletkę, która została wykonana na zamówienie. WIOSNO PRZYBYWAJ !!!





***


Jeśli chcecie mieć taką bądź inna bransoletkę mojego wykonania to 





***



Chciałam również życzyć 
Wam spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych w gronie najbliższych 
i aby w te piękne dni miłość Was nie opuszczała!



Ściskam,

5 komentarzy:

  1. Śliczne bransoletki:)POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka piekna! :)
    Wesolych Świąt, Miko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz niesamowity gust :)). Bardzo mi się podoba i kolorystycznie bomba :)). Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...