piątek, 8 marca 2013

Romantycznie

Witajcie !

Dziś chciałam pokazać Wam mój romantyczny komplecik :)
Delikatne i kobiece bransoletki na gumce ze srebrnymi zawieszkami.



Kamienie amazonitu (8mm) i srebrna zawieszka (srebro 999) ręcznie uformowana na bazie prawdziwej muszli w technice Art Clay Silver. Zawieszka oksydowana i przetarta - miejscami wybłyszczona. Wielkość zawieszki ok 2cm, dł bransoletki ok 16-17cm.


Kamienie morganitu (6mm) i srebrna zawieszka (srebro 999) ręcznie uformowana z dwoma cyrkoniami (różowa i fioletowa). Zawieszka oksydowana i przetarta. Wielkość zawieszki ok 1,5cm, dł bransoletki ok 16-17cm.





***



Pozdrawiam,


P.S Wszystkiego naj kobitki !!! :*

17 komentarzy:

  1. bardzo ładne:))))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, ta z muszelką to moja faworytka:)))
    Rozwijasz się w swojej nowej pasji...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci wyszły są bardzo delikatne

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! fajowy pomysł z tą muszelką. Marzę, że kiedyś spróbuję i się nauczę art clay. Tobie wychodzi wybornie. Pastelowa bransoletka jest przpiękna, idealna na ciepłe wakacje - do opalonej skóry... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, delikatne i skromne, bardzo przypadły mi do gustu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te bransoletki :*
    wzajemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie delikatne, a zarazem śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kamienie są piękne... zakochałam się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny, bardzo czysta forma!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne, bardzo delikatne i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie można je kupić?
    www.styllowy.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...