poniedziałek, 25 marca 2013

Perłowo

Witajcie,

Dziś będzie post w którym główną rolę gra PERŁA :)
A oto i ona:

Perła oceanu. niezwykle kobiecy pierścionek. Wykonany ręcznie od podstaw w technice Art Clay Silver (srebro próby 999). Oksydowany i miejscami przetarty. Z piękną brązową perłą hodowlaną (7mm), której powierzchnia mieni się na zielony i fioletowy kolor.

Rozmiar - 10,5



Kobieca i delikatna zawieszka od podstaw ręcznie formowana w technice Art Clay Silver (srebro próby 999). Z cudowną perłą hodowlaną w kolorze śmietankowym (10mm).

Zawieszka oksydowana i miejscami przetarta.
Średnica ok 3 cm.


Kobieca i delikatna zawieszka od podstaw ręcznie formowana w technice Art Clay Silver (srebro próby 999). Z cudowną perłą hodowlaną w kolorze śmietankowym (5,5mm).

Zawieszka oksydowana i miejscami przetarta.
Długość ok 3,5cm.



Lubicie perły? :) Ja bardzo!



***



Będzie mi bardzo miło jeżeli zechcecie udostępnić tą informację na swoim blogu (nawet jeżeli nie posiadacie fb:)
 





Pozdrawiam,


11 komentarzy:

  1. Piękna biżuteria...widać że robisz to z pasją:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionek najbardziej mi się podoba jest niesamowicie klimatyczny - istna perełka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam się ciebie spytać, czy ty tak sama tak rzeźbisz, oksydujesz i inne czary mary wyczyniasz, ale już doczytałam :) Piękne cudeńka, ciekawa jestem czy koronkę też robiłaś, czy już są jakieś gotowce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama, sama ;) A koronkę odcisnęłam w silikonie i stworzyłam sobie taką gotową formę ;)

      Dziękuję za odwiedziny;)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. No to jeszcze piękniej, że sama :) Zawsze będę podziwiać takie eksperymenty, szukania, jak z ta koronką :)

      Usuń
  4. prześliczne prace:) bardzo lubię perły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny pierścionek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria, perły są bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna biżuteria ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawieszka z perełką jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. DZIĘKUJĘ SERDECZNIE !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...