niedziela, 17 marca 2013

Na rzemieniu

Witajcie,

Na wstępie chciałam Wam podziękować za odwiedzanie mojego bloga i za każde miłe słowo ;) !
Niestety ostatnio nie bywałam w blogowym świecie za często, a to za sprawą okropnego choróbska, które zamiast mnie zostawić już w spokoju to się uwzięło i spokoju dać nie może... Już za długo to trwa. Przez chwilę czułam się lepiej, a jak widać była to cisza przed burzą :( no nic może wraz z rosnącą temperaturą (na dworze) przez kolejne dni i moje samopoczucie się poprawi ;) Ale nie o tym dziś chciałam hehe ;)

Przedstawiam Wam kolejną z moich prac... Szczerze mówiąc jak ostatnio oglądałam blogi dziewczyn, które zajmują się jubilerstwem i min. art clay'em to zwątpiłam w swoje możliwości. Dziewczyny tworzą takie cuda, że dech zapiera, no nic może i kiedyś mi się uda dojść do takiego poziomu... eh może.


Bardzo kobieca bransoletka na różowym i srebrnym skórzanym rzemieniu. Elementy srebrne próby 925 i 999 - ręcznie formowana zawieszka (metodą Art Clay Silver) z pięknym granatem (4mm). Zawieszka oksydowana i przetarta, miejscami wybłyszczona. Długość ok 17 cm, wielkość zawieszki ok 2 cm.




Zapraszam Was serdecznie na mój nowy fanpage na facebooku (KLIK), będzie mi szalenie miło jeżeli zechcecie dołączyć do moich obserwatorów-lubisiów i rozpowszechnić informację o moich nowych tworach ;)



Pozdrawiam cieplutko,

9 komentarzy:

  1. Twoje prace też są cudowne...bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz prześliczne prace:))Aby tak dalej, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi to dech zapiera patrząc na twoje pracki, na takie oryginalne cacka miło popatrzeć, a co dopiero nosić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ładna barnsoletka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie bądź taka krytyczna wobec siebie!
    Ja się w tej bransoletce zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne... :) Zapraszam na super Candy. Nagrodą jest zestaw kosmetyków http://www.dolina-marzen.blogspot.com/2013/03/candy-na-otwarcie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Wam DZIĘKUJĘ :))) niestety wobec siebie jestem bardzo krytyczna i wymagająca, ale to może i dobrze ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...