środa, 20 marca 2013

Na różowo ;)

Witajcie,

Dziś chce pokazać Wam bransoletkę z zawieszką, którą wykonałam jako pierwszą moją zawieszkę ;) Nie jest idealna, dużo można jej zarzucić, ale to pierwsze próby ;) i tak, że mi wyszła gdy ręcę się straszliwie trzęsły hehe ;) Jednak na kursie człowiek ma obok siebie osobę, która pomoże, poprowadzi, a w domu samemu pracuję się całkiem inaczej ;)



Bransoletka bardzo postarzona. Skórzany, różowy rzemień. Srebro próby 999 - ręcznie formowana zawieszka z trzema cyrkoniami różnej wielkości (Art Clay). Oksydowana na tęczowo. Możliwość regulacji długości. Średnica zawieszki ok 2cm.



A tymczasem zapraszam Was na fb, gdzie szykuję pewną niespodziankę ! :) Udostępniajcie i polecajcie Mika Art (KLIK) a przy pierwszych 100 obserwatorach zorganizuję konkurs, gdzie będzie można wygrać przeze mnie wykonaną bransoletkę !!! :) Więc kto chętny sprawić sobie prezent to do dzieła !!! :)



Pozdrawiam,



12 komentarzy:

  1. Cudowna...pasowałaby mi taka :)...śliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Jest oczywiście do kupienia.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. jak na pierwszy raz to aż za dobrze. świetna robota. mi na pewno wyszłoby gorzej bo mam dwie lewe ręce ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy ! Ale serdecznie dziękuję za tak miłe słowa ;)

      Usuń
  3. Piękny kolor rzemienia:))) Taka na topie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow to jest ręcznie robiona, niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym powiedziała raczej że JEST idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great bracelet! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bransoletka (w moim ulubionym kolorze) :)
    Zapraszam po wyróżnienie:
    http://evebellart.blogspot.com/2013/03/kolejne-wyroznienia-i-karteczka.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...