wtorek, 5 marca 2013

Mała zapowiedź ;)

Witajcie !

Związku z tym, że zaczęłam swoją przygodę ze światem biżutkowym - postanowiłam założyć swoją stronę na fb i tam również dzielić się z Wami swoimi pracami ;)
Wszystkich chętnych serdecznie zapraszam (klik) :)



A tymczasem mała zapowiedź kolejnego posta:



 Domyślacie się co to może być??? :)

***

U Srebrnolistki rozpoczęło się głosowanie na wiosenne prace (kliK) ;)
Serdecznie Was zapraszam i zachęcam do oddawania głosów na moje pudełeczko ! Z góry dziękuję :)



Pozdrawiam gorąco,



7 komentarzy:

  1. Też wydaje mi się, że bransoletka. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może bransoletka. Piękna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, wiosenna bransoletka ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie się zapowiada...coś pięknego i wiosennego:)Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wiosenne kolorki :) Ostawiam bransoletkę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...