piątek, 22 marca 2013

GIVEAWAY na otwarcie !!!

Witajcie,

Serdecznie Was zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu na facebooku ;) Tym razem zabawa jest skierowana do tych osób co posiadają zarówno bloga jak i facebooka.


Jeżeli chcecie wygrać dowolną bransoletkę przeze mnie wykonaną to wystarczy:

(będzie mi miło jeżeli również zostaniecie obserwatorami mojego bloga;)

*Udostępnić poniższy baner na swoim blogu

*Zostawić komentarz pod tym postem z chęcią wyrażenia udziału w rozdaniu i z nickiem na fb



SERDECZNIE ZAPRASZAM !!! :)

A i bym zapomniała losowanie nagrody odbędzie się, gdy liczna obserwatorów na fb osiągnie 100 ! :)





Pozdrawiam,


5 komentarzy:

  1. Hmmm...szkoda, nie mam facebooka ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( ale banerek możesz udostępnić ;) Będę wdzięczna !

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Nie rozumieniem, gdzie trzeba zgłosić chęć udziału w konkursie, więc zostawia notkę i na blogu pod postem i na fb! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wzięcie udziału ;)
      W gruncie rzeczy zabawa jest przede wszystkim na fb, ale miło mi będzie jeżeli na swoim blogu zostawisz inf o rozdaniu :) i poinformujesz mnie o tym w komentarzu ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ojej, to ja również się zgłaszam...zaraz wpadam na fb:) może w końcu będę miała szczęście... :) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego, Ula :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...