niedziela, 17 lutego 2013

Przywołujemy wiosnę !

Witajcie,

Niestety dziś zaraz po przebudzeniu ujrzałam padający śnieg za oknem :( Czy u Was też taka kiepska pogoda??? Mam nadzieje, że to długo nie potrwa, bo już mi tęskno za ciepełkiem... Zresztą pewnie nie tylko mi tego brak ;) Postanowiłam więc w ramach przywołania pięknej, wiosennej pogody wykonać pudełeczko - ozdobione bardzo wiosennym motywem ;) Może ono pełnić zarówno rolę herbatnicy jak i pudełeczka na biżuterię ;)

Co Wy na to? Myślicie, że pomoże? :)



Pudełko - wylakierowane na mat. Z tablicą ;)





                                                                                 ***

Pracę zgłaszam na wyzwanie kolorystyczne szuflady!
Wprawdzie nie ma na mojej pracy za wiele brązu, ale może się załapie ;)




oraz na wyzwanie 'na przekór zimie'



 Pozdrawiam i życzę miłego dnia,



36 komentarzy:

  1. Piękne, kwiatuszki są przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, kwiatuszki wiosenne:))


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwie wiosenne pudełeczko:)
    Uwielbiam twoje prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja tak marzę o wiosnie że nawet sobie nie wyobrażasz. A ta skrzynka piękna, to mój ulubiony motyw:) Gdzie kupujesz takie serwetki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Jeżeli chodzi konkretnie o tą serwetkę to nie mam pojęcia. Kupiłam ją dosyć dawno, ale z całego serduszka mogę polecić sklepik 'Ani z Garden Decoupage' ;) W ostatnim czasie najczęściej tam się zaopatruję.

      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ;)

      Usuń
  5. ślicznie ozdobiłaś to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mika, cudna skrzyneczka! :)
    u mnie ostatnio też ten motyw dominuje! :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Widziałam Twój komplecik był przepiękny ! :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Śliczne pudełko,uwielbiam tę metodę postarzania:)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudeleczko w wiosennych klimatach,,,,,na pewno odstraszy zime.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ śliczna! mam nadzieję, że jak jutro wstanę to pogoda mnie zadziwi wiosennością! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie niestety nie podziałało :( Może jutro? :) hihi

      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny !

      Usuń
  10. przepiękna skrzyneczka :)
    powiedz na co przyklejasz koronkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Na wspaniały klej magic ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. dzieki
      zapraszam cię kochana do mnie po wyróżnienie

      Usuń
  11. Jestem oczarowana, przepiękna skrzyneczka.
    Trzymam kciuki za wyzwanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę śliczne! Teraz wiosna nie ma wyjścia:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Im więcej takich prac, tym wiosenniej, na przekór temu co za oknem widać :)
    Fajny pomysł z farba tablicową!

    OdpowiedzUsuń
  14. Baardzo oryginalne połączenie!Skrzyneczka wielofunkcyjna a i uroku ma dużo!Kocham koronki.Wiosnę też.Niestety dziś słyszałam,że będzie jeszcze bardziej zimowa pogoda.Ale w naszych pracowniach wiosna przecież!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh niestety tak usiłowałam przywołać wiosnę, że aż w końcu się rozchorowałam :(

      Dziękuję za odwiedziny :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Śliczne pudełeczko ;) na pewno wiosnę przywoła

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, prawdziwie wiosenne pudełko :) dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze !!! :) Bardzo mi miło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga. Jednak przyznam szczerze, że jest mi wstyd. Mój decoupage przy Twoim to zabawy małych dzieci. Piękne prace, widać w nich ogromną wprawę i pracę z materiałami. Będę tutaj stałym gościem.

    Pozdrawiam, CzekoLady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za tak miłe słowa ;) ale nie przesadzaj - Twoje prace są bardzo ładne !!!

      Pozdrawiam i oczywiście zapraszam częściej ;)

      Usuń
  19. Bardzo ładne pudełko :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne pudełeczko - powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne pudełko, uwielbiam te klimaty:)Wiosennie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest piękna :) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest świetna, super kolory i jeszcze ten pomysł na "tablice". Ekstra

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...