czwartek, 28 lutego 2013

Obmyślam wiosenno-letnią kolekcję ;)

Witajcie,

W ostatnim poście pisałam o tym jak bardzo pragnę wiosny ;) Jak widziałyście próbowałam ze wszystkich sił ją przywołać, ale bezskutecznie. Ostatecznie zima się na mnie zemściła i zachorowałam na grypę ;( Już powoli dochodzę do siebie i widzę także, że wiosna już tuz tuż ;) Też już ją czujecie? :)

Postanowiłam więc obmyślić kolekcję wiosenno-letnią, oczywiście biżuteryjną ;) Będzie to mój debiut ! Mam nadzieję, że owocny. A tym czasem pokażę Wam jakie słodkości ostatnio do mnie zawitały.... Jeszcze tylko czekam na skarby ze SKARBÓW ;) I do dzieła !!! Mam nadzieję, że choroba i pogoda znowu nie pokrzyżują mi moich planów !!!



                                                                               ***

Chciałam Was również prosić o radę... Czy mogłybyście polecić mi w miarę dobry (i w przystępnej cenie) statyw do aparatu? ;) Będę wdzięczna !




Pozdrawiam Was gorąco,


10 komentarzy:

  1. jestem bardzo ciekawa Twojej kolokcji:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Meksykańska troszkę ta biżuteria. Mój przyszły szwagier lubuje się w czaszkach więc nie są mi obce. Kolorystyka super.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie strasznie spodobały mi się kolory ;) Takie energetyczne! Więc postanowiłam, że dorzucę taki mały akcencik czaszkowy :D

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne kolorki...wiosenne!
    I czaszki są świetne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tutaj kolorowo!! Co do kawy! W następnym poście dam przepis na bardzo zdrowe ciasto, które do tej kawy można zjeśc bez wyrzutów! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to super ! Czekam z niecierpliwością ;)

      Usuń
  5. Wiosny i ja bardzo bardzo pragnę! A te czachy kolorowe superowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Energetyczne kolorki !!! za wiosną ja też tęsknie. Czekam na kolekcję :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...