niedziela, 10 lutego 2013

Niedzielna herbatka

Witajcie !

Niedziela. Dla mnie jest to czas kiedy mogę się polenić i odetchnąć od pracy. Czas na rodzinne obiadki przy pysznej herbatce ;) Dziś właśnie mamy taki dzień i zamierzam go w pełni wykorzystać ! Mam nadzieję, że Wy również spędzicie miło ten wspaniały dzień ;)

Na dobry początek pudełko na herbatkę dla bliskiej mi osóbki:




Piękny motyw herbaciany.
Wieczko - lakierowane na połysk, dół bejcowany ;)






Oczywiście nadal decoupage pozostanie w moim sercu i nie zamierzam z niego rezygnować, a co do wytworów biżuteryjnych to aktualnie powoli kompletuje swój warsztat ;)



Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za każde miłe słowo,


16 komentarzy:

  1. Masz talent! Uwielbiam Twoje prace:)
    Miłej niedzieli:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna herbaciarka, fajnie popatynowane i poplamione wieczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna herbaciarka:))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykonana herbaciarka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio brakuje mi takiej całkowicie spokojnej niedzieli... ciągle coś się dzieje, jakiś remont, jakiś wyjazd, ale myślę, że przyszła niedziela właśnie będzie taka leniwa :) Chciałabym się stać tą bliską osobą i dostać to pudełko!!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten motyw. herbaciarka wygląda fantastycznie- umiar w malowaniu , delikatny moty, a efekt piękny. Aż nabrałam ocjoty też coś zmalować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko ślicznie wygląda zapisałam i zaobserwowałam blog życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję serdecznie !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszechstronnie uzdolniona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne pudełko :)
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Starannie wykonane i efektowne pudełeczko na herbatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie Ci wyszła tak skrzyneczka, motyw jak najbardziej trafnie dobrany ;) Dziękuję za odwiedziny, ładnie tu u Ciebie .
    Pozdrawiam
    Kropka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...