środa, 16 stycznia 2013

Zimowo - spacerkowo

Zima, zima, zima ;)
Przez ostatnie dni biało i mroźno ;) Gdy tylko wyszło słonko postanowiłam wybrać się na spacerek (zresztą ostatnio Wam o tym pisałam;) i się troszkę dotlenić !!! Spacerek z racji tego, że było strasznie zimno nie trwał długo, ale był bardzo przyjemny ! Zobaczcie więc zimę moim okiem ;)))














Nie wiem jak Wy ale, ja jestem zachwycona ;) Biało, czysto - pięknie ! Mój kochany tylko się śmiał jak biegałam po całym lesie z aparatem hihi ;) 

A tu mały bonusik ! brrr jak zimno





***

Obecnie jestem w trakcie realizacji moich planów o których Wam pisałam odnośnie noworocznych postanowień. Mam nadzieję, że już nie długo będę mogła się pochwalić moimi nowymi pracami :)))


Pozdrawiam gorąco,

13 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, ja też tak lubię ten biały puch! Też ostatnio z moim byliśmy na spacerze, ale wieczorem - wtedy najbardziej lubimy spacerować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę podoba Ci się to? Biało to powinno być przed i w trakcie świąt. Teraz to już niech tylko wiosna będzie. Proszę! Jak ja marzę już o zielonej trawce, słoneczku i lekkiej kurtce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się podoba ;) Tylko żeby zbyt zimno nie było ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękna ta zima widziana Twoimi oczami:)))
    Też taką lubię, pełną śniegu i z dużym mrozem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Brrrr zimno... Za to Ty promienna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zimę zamkniętą w fotografiach :)
    u Ciebie jest piękna, biała i słoneczna... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia!!! Szczególnie to ostatnie!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję serdecznie !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne widoczki ;) ja ogólnie nie przepadam za zimą, ale popatrzeć miło.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak, ostatnio nas wszystkich przymroziło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...