czwartek, 3 stycznia 2013

Z nowym rokiem nowe plany

Witajcie ;)

Mój pierwszy post w tym roku zacznę od życzeń !!! Wraz z nowym rokiem chciałam Wam życzyć spełnienia marzeń i wytrwałości w dążeniu do celu ;) Mam nadzieję, że dla każdego z nas ten rok okaże się lepszy od poprzedniego! <3 Oby tak było:)

Jednak jak wiadomo "nic się samo nie zrobi", więc moim postanowieniem noworocznym jest sprawienie, aby ten rok faktycznie był lepszy i piękniejszy ! Mam już pewne plany - dość ryzykowne, ale mam nadzieję, że wszystko się uda ;) Jakiś rok temu też zaryzykowałam (w kwestii zawodowej) i do tej pory tego nie żałuję - tym razem musi być tak samo :))) W końcu nie bez powodu się mówi, że do odważnych świat należy... a kto nie ryzykuje ten nie pije szampana! Więc zobaczymy ;))) Moje plany są związane z moim twórczym rozwojem, więc jeżeli wszystko się uda na pewno się o tym dowiecie.

Chciałam również poinformować Was, że wzięłam udział w konkursie na Blog Roku 2012. Wiem, że dosyć krótko jestem w blogowym świecie i nie mam za dużo szans, ale przecież jak już wspomniałam "do odważnych świat należy" :) A co !!!




Z tego co się dowiedziałam to zaczynając od dnia 24 stycznia od godziny 15:00 będzie można rozpocząć sms-owe głosowanie. Oczywiście będę ogromnie wdzięczna za wsparcie z Waszej strony :)))

                                                                            ***


Jeszcze raz życzę Wam wszystkiego co najlepsze i dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze - cieszę się bardzo, że grono moich obserwatorów się stale powiększa!


Pozdrawiam gorąco,


15 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze na ten nowy Rok ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Ci się te plany spełnią:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku, spełnienia marzeń i realizacji postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego pięknego w tym nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Mika, życzę Ci tego samego - aby ten rok był szczęśliwszy...i spełniły się wszystkie Twoje marzenia i udały ryzykowne plany o których piszesz. Ja niestety straciłam pracę...więc mam nadzieję, że ten rok przyniesie mi nową...Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ! Kochana a TY się nie poddawaj, wszystko się ułoży trzeba tylko pozytywnie myśleć i przyciągniemy do siebie tą dobrą energię :) Bo przecież nic nie dzieję się bez przyczyny ! Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze :)))

      Pozdrawiam,
      Mika

      Usuń
  7. Mika, wiesz, że trzymam kciuki z całych sił!! :) i życzę Ci pięknego, owocnego roku!! :)
    pozdrawiam, Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Tobie również wszystkiego najlepszego !

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Najlepsze życzenia noworoczne - powodzenia we wszystkim, co zamierzasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spełnienia planów i marzeń :)
    Ja też rozważam udział w tym konkursie ;) Trzyma kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Zgłoś się, zawsze warto spróbować ! Powodzenia ;)))

      Usuń
  10. Hej:) ,,Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana!'' to jedno z moich ulubionych powiedzeń...:) powodzonka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...