środa, 23 stycznia 2013

Wspomnienia

Witajcie ;)

W ostatnim  czasie coraz bardziej ciągnie mnie do świata biżuteryjnego ;) Jakiś czas temu pokazywałam Wam swoje małe wytwory, dziś chciałabym pokazać Wam kolczyki, które robiłam już bardzo, bardzo dawno temu... jakiś rok może dwa :) To były moje pierwsze kroki w biżutkowej krainie! Znalazłam je dziś na dnie szuflady i postanowiłam, że je Wam pokażę jako małą zapowiedź tego co możecie nie długo u mnie zobaczyć ;)))







I na koniec jeszcze wsuweczki, które już widziałyście (nadal są do przygarnięcia ;)))




Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo,

13 komentarzy:

  1. Jakie śliczne te różowe kolczyki! Sama chętnie takie bym włożyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki bardzo ładne, już jestem ciekawa innych Twoich prac:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te kolczyki! U mnie dzisiaj też o biżuterii a to za sprawą wymianki:)))
    Myślę że mam za mało cierpliwości do takiej misternej pracy jak biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Ja na co dzień zajmuję się jeszcze bardziej precyzyjną robotą, więc cierpliwość mam wyćwiczoną hehe :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  4. bardzo mi się podobają spineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kolczyki są kapitalne! Strasznie mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczneeeeeeeee....jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję serdecznie !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemne biżutki :) Czekam więc na więcej :)! Pozdrawiam po dłuższej przerwie..:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...