poniedziałek, 14 stycznia 2013

Książka kucharska

Witam Was zimowo !!!

Dziś stara 'książka kucharska' mojego wykonania ;)
Postarzona (jak zawsze), wykonana jeszcze w roku ubiegłym - z moją ulubioną muffinką :)))





Nie wiem jak Wy, ale ja dziś miałam trochę wolnego i wybrałam się z moim lubym na spacerek do lasu ;) Słonko pięknie świeciło, więc skorzystaliśmy! Już niebawem pokażę Wam zdjęcia jakie udało mi się zrobić.


Pozdrawiam serdecznie,


P.S Zdjęcia szkatułki wykonałam na pięknym materiale jaki ostatnio wygrałam w Blog-Hop Candy :)))


EDIT: 24 stycznia br. - Tak jak prosiłyście dołączam zdjęcie w całej okazałości :) 





19 komentarzy:

  1. Jest prześliczna...motyw mufinkowy jest cudny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykła ta książka kucharska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Achy i ochy nad twoimi pracami!!! Piękna ta książka:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super książka, szkoda że nie można nacieszyć oczu szczegółami.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, idealny vintagowy klimacik :) U nas również dzisiaj pogoda iście spacerowa była, za to wieczór...masakra... śnieżyca na maxa
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. aż ma się ochotę pozaglądać do środka

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie sponiewierana! Wygląda fantastycznie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. imponujacy efekt! jeszcze czegos takiego nie widzialam :) chetnie popatrzyłabym na wiecej zdjec, bo dzielo widac tylko fragmentarycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Niestety nie udało mi się zrobić dobrych zdjęć :( Ale jak tylko będę miała czas to spróbuję sfotografować ja na nowo ;)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Uwielbiam ta serwetkę, mimo, ze jest tak popularna, jeszcze mi się nie znudziła :) A w wersji postarzonej postarzonej motyw ten podoba mi się jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bajecznie! Bardzo lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna! Postarzona na maksa, wygląda jak odziedziczona po prapraprababci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna książka jestem pod wrażeniem Twoich prac, są śliczne:)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...