wtorek, 29 stycznia 2013

Coś nowego :)

Hej !

Jakiś czas temu pisałam Wam o moich nowych planach... Udało mi się je częściowo zrealizować dosyć nie dawno - nie spodziewałam się, że nastąpi to tak szybko ;) ale powinnam się tylko cieszyć :D
Przejdźmy więc do konkretów :) W ostatnim czasie zaczęłam w większym stopniu interesować się światem biżuteryjnym i pomyślałam sobie, że fajnie by było rozwinąć się w tym oto kierunku. Po długim 'szperaniu' w sieci natknęłam się na wspaniałą biżuterię wykonywaną z glinki Art Clay - pomyślałam, że może to być coś dla mnie... Niewiele (a może i wiele hehe) myśląc wybrałam się na kurs: 'POZIOM PIERWSZY PROFESJONALNEGO KURSU DYPLOMOWANEGO ART CLAY' do wspaniałej i bardzo utalentowanej osóbki jaką jest Katarzyna Sobieszczyk. W planach mam dalej rozwijać się w tym kierunku, a także wybrać się na kurs jubilerstwa... Trzymajcie kciuki ;)

 Dziś jednak chciałam Wam pokazać moje prace, które wykonałam podczas kursu u Kasi ;) - projekty nie są mojego autorstwa - są to prace z góry przewidziane na kursie ;)

 *(zdjęcia na jaśniejszym tle (z motywem) wykonała Katarzyna Sobieszczyk)


srebrna broszka z pozłoconym listkiem


srebrny (oksydowany) pierścionek z perłą


srebrny pierścionek z cyrkonią

srebrna (oksydowana) obrączka



srebrna zawieszka


srebrny charms z cyrkonią

srebrna (oksydowana) zawieszka


Są to moje pierwsze prace, jak wiecie jeszcze nigdy nie miałam styczności z takim rękodziełem - wiem, że jest tu dużo nie dociągnięć w związku z tym bardzo proszę o wyrozumiałość ;))) 

***

 Tym którzy lubią mnie odwiedzać i chcą mi pomóc przypominam o konkursie na BLOG ROKU 2012:

Z góry wszystkim DZIĘKUJĘ !!! :)



Pozdrawiam cieplutko,





19 komentarzy:

  1. Objawil sie talent :) bardzo fajna bizu ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo...bardzo ładna biżuteria...zaciekawiłaś mnie tym tematem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta biżuteria! Aż dech zapiera:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Serduszko bardzo w moich klimatach, działaj dalej coś czuję, że jeszcze nie jedną piękną rzecz nam tutaj pokażesz. Powodzenia, zaraz zagłosuję, serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!!! Fajnie, że nie spoczywasz na laurach i przesz do przodu, a do tego realizujesz marzenia:)
    TAK TRZYMAJ!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem pod wrażeniem bo biżuteria jest prześliczna:))Tak trzymaj:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za tak podtrzymujące na duchu słowa ! :) Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła się pochwalić swoimi nowymi wytworami ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, czekam na więcej.
    Ja kiedyś marzyłam, żeby zostać jubilerem :(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      Jeszcze nic straconego !

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. obrączka i serducho są przepiękne!
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, a to dopiero przecież początki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze, bardzo ciekawe! Nie słyszałam o tym wcześniej :D No to możesz niedługo spodziewać się zdjęć po remoncie, cieszę się, że czekasz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo ładniusie:D Ja też myślałam o Art Clay, ale jak na razie tylko myślę:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! Ale Ci zazdroszczę, ja też myślałam o takim kursie, ale jakoś nie mogłam znaleźć nic rozsądnego! A tu proszę! Może i ja dołączę. A za Ciebie trzymam kciuki i już się cieszę na oglądanie prac Twojego projektu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) A kurs u Kasi serdecznie polecam ! Świetna sprawa ;)
      Teraz tylko czekam na przesyłkę i niebawem zabieram się do twórczego tworzenia ! :)

      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...