poniedziałek, 3 grudnia 2012

Zimowy krajobraz

Dziś chciałam pokazać Wam to nad czym długo ostatnio pracowałam ;) A mianowicie zimowy krajobraz ukryty w bombce ;)))

Strasznie podobały mi się takie bombeczki i postanowiłam w końcu się za taką zabrać ;) Nie ukrywam, że ogromną inspiracją były dla mnie prace bardzo zdolnej Sylwii Serwin oraz świetny kurs Gosi. Więc zamówiłam co trzeba i zaczęłam bawić się w Panią zimę ;))) Świetna sprawa !!! A oto efekty:










Bombeczkę, która dziś prezentuje możecie dostać w moim sklepie na BROCANTE


Przypominam, że dziś cały dzień obowiązuje darmowa wysyłka ;))) Więc warto tam zajrzeć :)






P.S niestety ciężko było mi uchwycić piękno tych bombek, przepraszam za tak kiepską jakość zdjęć :(((


15 komentarzy:

  1. Wow! wow! wow! piękne!! :)
    podziwiam, bo to ciężka praca, ale efekt powalający!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem jak piękne są te bombki, bo widziałam je na żywo w Warsztacie Terapii Zajęciowej :)
    Twoja też jest piękna, choć masz rację, że zdjęcia ani trochę nie oddają jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wychodzą te bombki z domkami. Zrobiłyśmy też niedawno takie mini wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaaaaaaaaaaaaacie!!! Ale piękne!!!!!!!!
    Zręczne paluszki masz:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna!!!
    Ja postanowiłam, że od przyszłego lata zaczynam robić bombki :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby zdążyć do świąt? hihi dobry pomysł !

      Usuń
  6. Piękna! Ma wiele uroku w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję serdecznie za wszystkie miłe słowa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow wyglada przeslicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zaczarowana... Jak z innego świata

    OdpowiedzUsuń
  10. nie no, baaaardzo urocza jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...