niedziela, 2 grudnia 2012

Wyróżnienie

Chciałam się pochwalić, że po raz kolejny otrzymałam wyróżnienie tym razem od Art Mess. (Oczywiście zapraszam na jej bloga:) Jest mi szalenie miło z tego powodu ;) Dziękuję !!!




Nie muszę zapewne tego pisać, bo każda z Was to już wie ;) ale zabawa wiąże się z odpowiedzeniem na pytania i przekazaniem wyróżnienia dalej... Oto pytania Art Mess i moje odpowiedzi:

1. Kot czy pies?
Pies <3 ale kociaki też są urocze ;)

2. Słodycze czy słone przekąski?
Oczywiście, że słodycze, a najlepiej to czekolada :D

3. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na wakacje?
Rajska wyspa z ukochanym ! :D Z dala od stresów i problemów ;)

4. Gdyby nic Cię nie ograniczało, czym chciałabyś się zajmować na co dzień?
Marzy mi się otworzenie własnego biznesu ;) może w końcu się to uda!

5. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Hym... Nie mam ulubionej. Każda, która mnie zainteresuje ;) czyt. pochłonie do reszty :D

6. Motocykl czy samochód?
Lato - motor, w zimę - samochód :)
 
7. Spodnie czy sukienka?
Spodnie, ale sukienka od czasu do czasu też jest ok ;) 
 
8. Róże czy fiołki?
Róże :))) 
 
9. Bywasz na kiermaszach jako wystawca?
Niestety jeszcze nie miałam okazji ! 
 
10. Gdzie najczęściej można Cię spotkać?
W gronie najbliższych, miejsce nie ma znaczenia ;)
 
11. Jaki jest Twój ulubiony sklep?
Sklep? Kurcze chyba budowlany z farbami hihi :D 



Przepraszam Was, że troszkę nagnę zasady, ale ciężko mi jest zdecydować, które blogi zasługują na wyróżnienie. Jak dla mnie to WSZYSTKIE !!! A przede wszystkim te, które obserwuję ;) a jest ich trochę, więc nominację chciałabym przekazać właśnie wszystkim tym kochanym i zdolnym duszyczkom (a także tym, które mnie odwiedzają:).


Pozdrawiam,
 

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...