sobota, 1 grudnia 2012

Wyniki

Witajcie!

Dziś znalazłam trochę czasu i chciałabym zrobić małe podsumowanie.
29. 11 br. jak wiecie minął dokładnie roczek mojego blogowania ;) W tym czasie udało mi się napisać 56 postów, otrzymać 472 komentarze i, aż 73 osóbki mnie obserwują ;))) Jestem prze szczęśliwa :) ! Mam nadzieję, że kolejny rok będzie dla mnie jeszcze bardziej łaskawy ;)))

A teraz przejdźmy do konkretów ;) Bardzo dziękuję Wam, za wzięcie udziału w moim małym candy ;))) Dzięki tej rozdawajce miałam okazję poznać nowe wspaniałe osóbki - z czego najbardziej się cieszę ;) Cieszy mnie również fakt, że przez ten roku byłyście ze mną i mój blog nie umarł śmiercią naturalną hihi !


W candy niespodziance brało udział 37 osób...
Maszyna losująca wybrała komentarz nr. 25...


A osobą, która ustawiła się w kolejce jako 25 jest:





Gratuluję i czekam na informację na maila odnośnie adresu do wysyłki :)))

mar12390@tlen.pl




Związku z tym, że było to jesienne rozdanie postanowiłam, że obdaruję zwyciężczynię jednym z moich jesiennych wisiorów ! Mam nadzieję kochana, że Ci się spodoba ;)))







Dziś to wszystko,

11 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziękuję za zabawę i gratulacje dla szczęściary.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Weszłam w sumie nie wierząc, że ja mogę być wylosowana, a tu taka niespodzianka!
    Wisior przepiękny! Już pędzę na maila :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni!!!
    Sama chciałam wziąć w tym candy udział, ale nie wiedziałam wtedy jak się do tego zabrać;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni! przepiękny wisiorek!! Mika, dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...