wtorek, 18 grudnia 2012

Wygrane - Blog-Hop Candy

Jakiś czas temu jak pewnie wszystkim Wam wiadomo parę blogowiczek zorganizowało super zabawę, a mianowicie 'Blog-Hop Candy'. Oczywiście wzięłam udział, ale jeszcze nigdy nic nie udało mi się wygrać więc nie robiłam sobie nadzieji.

Nastała oczekiwana niedziela - ogłoszenie wyników, sprawdziłam, żeby pogratulować wygranym, a tu przemiła niespodzianka!!! Dziewczyny może uznacie mnie za chwalipiętę, ale muszę się pochwalić - bo tak bardzo się cieszę :D Okazało się, że wygrałam, aż dwa losowania !!! Nie mogłam uwierzyć w nadmiar takiego szczęścia ! :) Chyba Mikołaj coś musiał w tej kwestii zadziałać hihi :)


Moje wygrane:

Turkusowy Hamak


Lawendowo


Super prawda? :)))

Chciałam również podziękować Wam za miłe komentarze i za odwiedzinki mojego bloga ! Jest mi bardzo miło, że tak często tu zaglądacie. W chwili obecnej niestety jestem strasznie zawalona nadmiarem pracy, ale jak tylko będę miała chwilę z ogromną przyjemnością odwiedzę i Was ;)))



Ściskam radośnie,


P.S Wczoraj zamówiłam jeszcze bombki (bo mam na ostatnią chwilę małe zamówienie) - jak myślicie przesyłka zdąży dojść przed końcem tygodnia? :(

20 komentarzy:

  1. Gratulacje, takie wygrane bardzo cieszą!! :)
    Zdąży dojść, jeśli ktoś wyśle ją jutro lub w środę, priorytet na pewno będzie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ;) Bo jak nie to będzie nie ciekawie hehe

      Usuń
  2. Gratuluję serdecznie wspaniałej wygranej, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, rozsypał się u Ciebie mikołajowy worek!!! Jeszcze moje candy...może będzie trzecia wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała :) Miałabym piękny komplecik na święta;) bo niestety szewc bez butów chodzi... Nigdy nic nie mogę zrobić dla siebie

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Osz Ty szczęśćiaro! Gratulacje!

    Ps. Jak dodałaś piosenkę do bloga? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam:
      http://scmplayer.net/ :)))

      Usuń
  5. Mika, gratulacje! :) wygrane cieszą ogromne!! :)
    bombki zdążą dojść..ale czy Ty masz przedłużone noce, że uda Ci się je zrobić? ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Przedłużone noce? Hihi mam nadzieję, że się to uda :D

      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Dziękuję serdecznie za wszystkie gratulacje ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za pochwałę :D Gdybym miała tyle czasu, to dla każdego zrobiłabym taki domek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam jeszcze zapytać... czy znasz się mniej więcej na tym bloggerze? Każdy na swoim blogu pod komentarzem od innego użytkownika ma funkcję "odpowiedz", ja niestety nie mam takiej od pcozątku! PRzepraszam, że akurat Tobie zawracam głowię, ale tak jakoś pomyślałam, że może ktoś będzie wiedział :D

      Usuń
    2. Nie znam się za bardzo ;) ale to chyba kwestia szablonu...

      Usuń
  8. A to ci fuksiara - szczesciara :) Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranej i świątecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...