poniedziałek, 10 grudnia 2012

Świąteczne słodkości

Powoli szykuję się do ŚWIĄT! A jak tam Wasze przygotowania?
Dzisiejszy post wyjątkowo związany z kuchnią ;)))

W niedzielę razem z siostrą postanowiłyśmy wziąć się za pieczenie pierniczków ;) Piękny biały śnieg za oknem i zapach unoszących się przypraw i miodu w całym domu to coś co lubię ;))) To właśnie dzięki takim dniom można poczuć zbliżające się święta <3
Strasznie dużo czasu zajęło nam to pieczenie, ale było warto ! Teraz pierniczki leżakują zamknięte i czekają do świąt :) Oby się doczekały hehe





Aż mi ślinka leci ;) hihi


 
Ściskam ciepło,



10 komentarzy:

  1. mmmmmmm....wyglądają pysznie! :)
    u mnie pierniki, ale w wersji maxi ;) sześć dużych w keksówkach ;)
    pozdrawiam
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zdecydowanie wersja mini ;) hehe

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja bym bardzo chciała poprosić o przepis na takie pierniczki:) Wyglądają bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są przepyszne - jestem strasznym łasuchem i, aż się boję, że do świąt nic nie zostanie hihi :)

      Polecam przepis BISTRO MAMY z którego korzystałam :)

      http://www.bistromama.pl/2012/12/pierniczki-i-ja-piernicze-w-solarisie.html#more

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Oj, zazdroszczę Ci bo wypieki jeszcze przede mną!!!
    Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi chyba też zaraz zacznie lecieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam! Jakby przyprószone śniegiem wyglądaja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...