środa, 26 grudnia 2012

Ostatnie świąteczne prace

Witajcie !!!

Jak to się mówi - Święta, Święta i po Świętach !!! Zgadzam się całkowicie z tym powiedzeniem, bo nie wiem jak Wam, ale mi świąteczny czas minął baaardzo szybko ;) Jak zawsze masę przygotowań, a potem to się nie zdążę obejrzeć i po świętach. Moje święta były wspaniałe - w gronie najbliższych mi osób przez całe 3 dni ;) A jak Wy spędziłyście ten cudowny czas? :)

Teraz mam chwilkę tylko dla siebie więc pomyślałam, że pokaże Wam puszeczki na pierniczki, które jeszcze w Wigilię kończyłam (na ostatnią chwilę, ale się udało;) i bombeczki, które (zresztą też robiłam na ostatnią chwilę) były na zamówienie świąteczne ! - to ta paczka na którą czekałam hihi :))) Są to moje ostatnie świąteczne robótki.





 Puszeczka - chciałam, aby była bardzo świecąca i kolorowa ! :)






Pozdrawiam Was świątecznie,


27 komentarzy:

  1. wszystko myyyyyy, moja bajka, kocham to wszystko....myyyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. I bombki i puszeczki są przecudowne! Ja również Święta spędziłam w gronie rodziny, ale podobnie jak Tobie, zbyt szybko minęły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się we wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  4. puszka na pierniczki bardzo w moim klimacie :) Prześliczna i na pewno ciasteczka z takiej puszki smakują o niebo lepiej :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie ;) Też mi się zdawało, że były smaczniejsze hihi

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Te puszeczki to poezja, a bombki - w przyszłym roku zamówię taką u Ciebie dla mamy :D Jak robisz takie puszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Puszki ozdobiłam techniką decoupage ;)))

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Mika, wszystko (jak zwykle zresztą)wygląda pięknie! :)
    ..ja może w przyszłym roku odważę się i zrobię swoje pierwsze bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę piękne!!!
    I puszki i bombki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo klimatyczne prace, a najbardziej podoba mi się pudełko na pierniczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. każda Twoja praca ma swój urok, cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombka piękna!
    A puszki na pierniki po prostu rewelacja :) Nawet wieczko tej drugiej wygląda jak do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W Nowym Roku chciałabym Ci serdecznie życzyć
    tego co najlepsze i najpiękniejsze:)

    Niech się nam darzy! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ;) Również życzę wszystkiego najlepszego !!!

      Usuń
  12. Przejrzałam parę stron Twojego bloga i muszę powiedzieć że piękne zdjęcia tu można spotkać:) A Twoje prace są wyjątkowe, takich bombek nie spotkałam nigdzie indziej:) Będę Cię odwiedzać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Bardzo mi miło ! Cieszę się, że są osóbki, którym się u mnie podoba.

      Oczywiście zapraszam częściej ;)))

      Usuń
  13. Prześliczne! wiesz, szukałam tych bombeczek na zdjęciach, bo spodziewałam się takich tradycyjnych(;o)...aż w końcu JE widzę! to małe dzieła sztuki, przepiękne są!
    z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać :o)
    Wszystkiego dobrego w 2013, nowych inspiracji, wspaniałych pomysłów, i tak fantastycznych pomysłów jak ten z bombeczkami!
    uściski,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne bajecznie świąteczne , jak z dziecięcego snu! ;) Dziękuje za odwiedziny! Wszystkiego dobrego na Nowy Rok ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace !!! Mój faworyt to krajobrazy w bombkach :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona!!! pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bombki rewelacja, a puszki..szkoda że już po świętach, na prawdę klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...