czwartek, 13 grudnia 2012

Ostatnia z kolekcji

Witajcie Dziewczyny :)

Dziś przedstawiam Wam ostatnią z moich przestrzennych bombek ;) Zrobiłam ich ogółem cztery, są dosyć duże (średnica 16cm) i wiszą na stojaczkach ;))) Trzy z nich są przeznaczone na prezent dla bliskich mi osób natomiast jedną wystawiłam na sprzedaż. Dwie z domkami i dwie z kościółkami. Ośnieżone i obsypane mieniącym się brokatem! Muszę jeszcze tylko zakupić do nich wstążeczki!!! Niestety na zdjęciach wyglądają troszkę inaczej niż w realu :(



Dziś, a dokładniej wczoraj wieczorem wpadłam na jeszcze jeden pomysł odnośnie prezentów ;) Postanowiłam zrobić puszeczki na pierniczki! Zabieram się właśnie do roboty, nie jestem pewna czy zdążę do świąt, ale zobaczymy ;)))

Ściskam Was ciepło,


13 komentarzy:

  1. Piękna jest...zdjęcia niestety nigdy nie oddają rzeczywistego piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciach wyglądają pięknie, ale wyobrażam sobie jak muszą wyglądać cudnie w realu!!!!!!
    Kończ puszeczki i pokazuj:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo piękna!! i chylę czoła przed tak ciężką pracą!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne!!! Ktoś dostanie piękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Oderwać wzroku nie mogę ;)
    Jak puszeczki na pierniczki powstaną to koniecznie się pochwal :) Jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! jeżeli zdążę to się pochwalę ;)

      Usuń
  6. Prześliczna! Prezent idealny!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dziękuję za odwiedziny! Od razu dodaję do obserwowanych, bo widzę tutaj tyle pięknych rzeczy :) Puszeczki na pierniczki? Jak będziesz je robić, jeśli mogę wiedzieć? Ja zaplanowałam zapakować je dla bliskich tak jak co roku, w taką folię do pakowania prezentów ze wstązkami, tylko w tym toku dodaję jeszcze domki z piernika i etykietki :)

    A bombka!! Cudna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa!

      Puszeczki są już w trakcie lakierowania (obym zdążyła) :D
      Metalowe puszki ozdobiłam metodą decoupage. Mam nadzieję, że efekt będzie zadowalający !
      Twój pomysł jest również bardzo fajny :)))

      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...