wtorek, 6 listopada 2012

Konkurs Jesienny - u Kica Bijoux !

Zapraszam Was wszystkich do odwiedzenia wspaniałego bloga KICA BIJOUX (klik) i do wzięcia udziału w super jesiennym konkursie ! 

***
 
Odbywa się tam głosowanie na najładniejsze jesienne zdjęcie ;) Osoba której zdjęcie zdobędzie największą ilość głosów wygra wspaniały wisior wykonany przez niezwykle utalentowaną autorkę bloga ! Osoby głosujące również mają szansę na nagrodę ;) Więc jest o co walczyć.


Małe dzieło sztuki, czyli - Nagroda główna ! :)


Ja również zgłosiłam się do tego konkursu, ale konkurencja jest oszałamiająca :) !!!

Moja jesienna praca konkursowa :)

Zapraszam serdecznie - zdjęcia są naprawdę przepiękne ;) Bo jesień jest piękna !!!

***

Chciałam również powitać nowych obserwatorów i podziękować Wam za tak miłe komentarze w ostatnim czasie :) Jest mi szalenie miło ! Cieszę się również, że mam okazje poznać nowe osóbki i ich wspaniełe blogi :)

Przypominam także o nadal trwającym CANDY (klik)



Uściski,

10 komentarzy:

  1. Głos oddany :) a nagroda naprawdę zachęcająca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie :)
      mi bardzo spodobało się zdjęcie nr.21 - ale ciężko było wybrać bo wszystkie są cudowne :)))

      Usuń
  2. Woah! I'm really loving the template/theme of this site. It's simple, yet effective.
    A lot of times it's hard to get that "perfect balance" between user friendliness and appearance. I must say you've done a very good job with this.
    Additionally, the blog loads extremely quick for me on
    Safari. Outstanding Blog!
    my page > septic tank pumping cost

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty cudnie tworzysz, dobrze, że zajrzałaś do mnie a ja mogłam i do Ciebie :))))
    Nie mam chwili na nadrobienie zaległości teraz, ale postaram się w najbliższym czasie!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i zapraszam częściej oczywiście ;)

      Usuń
  4. Już mi się ten wisior podoba, ale czy w ogóle mam stawać do konkurencji z mistrzami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)
      Mistrzynią to jest - Kica Bijoux ;))) !

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...