poniedziałek, 29 października 2012

Słodkości

Witajcie ;)

Dziś na słodko ;))) Pudełeczko - bombonierka na cukieraski.
Strasznie uwielbiam piec (a w szczególności muffiny!) pomyślałam więc, że to coś dla mnie. Już dawno zabierałam się do tego motywu, ale jakoś nie było czasu :)


Jakiś czas temu podpatrzyłam u Was podobne prace i zapragnęłam również, stworzyć coś podobnego.





Biorąc pod uwagę pogodę jaką mamy za oknami - powinnam już pokazywać Wam zimowo-świąteczne prace, ale jakoś nie mogę się jeszcze za nie zabrać :( Dopiero była jesień, a tu nagle zima... jak dla mnie zbyt szybko!!!


***

Przypominam również o nadal trwającym CANDY (klik) :))) !!!


ZAPRASZAM gorąco!

31 komentarzy:

  1. Cudne i przepyszne. Szukałam tej serwetki ale bezskutecznie, Tobie się udało :D
    Naprawdę jest słodkie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo ;)

    Aniu serwetkę zakupiłam już w wakacje ;) u Ani z Decoupage Garden

    (http://decoupage-garden.com/index.php?route=product/product&path=81_95_126&product_id=679)

    - niestety nie mam żadnej (całej) już na zbyciu bo chętnie bym się z Tobą podzieliła ;)

    pozdrawiam serdecznie,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mhmmm...słodkości :) świetne pudełeczko

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodkie pudełeczko :) ten motyw jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko prześliczne, lubię takie słodkie motywy:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne słodkie, klimatyczne pudełeczko. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. aj tam pogodą się nie ma co przejmowac, wazne, że w sercu radość letnio - wiosenna :) Pudełeczko cudownie wykonczone, praca dopieszczona. Fajnie, ze używasz tylu efektów, a nie tylko ciach ciach - nakleić wzór i po sprawie. Dzięki temu przedmioty zaczynają miec duszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ! Bardzo mi miło ;)))

      Usuń
  8. Ach zjadłabym muffinka:D Pudełeczko bardzo mi się podoba. I dobrze, że nie zimowo-świąteczne, bo ja się jeszcze z odejściem lata nie pogodziłam:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne to pudełeczko, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochanie śliczne robisz te pudełeczka, szkatułki, wieszaczki i resztę. Bardzo bardzo podobają mi się Twoje prace :)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również uwielbiam ten motyw z muffinami.Serwetka jest obłędna,Twoja praca także.Niebieskie kropy bardzo mi się podobają!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo apetyczne pudełko ! Pięknie wykonane ! pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie słodkie to pudełeczko, zjadłabym to ciastko co jest na nim :)
    pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodaję Twój blog do ulubionych, bardzo mi się tu u Ciebie podoba :)

      Usuń
    2. Dziękuję serdecznie ;) Brdzo mi miło !!!

      Usuń
  14. słodziutkie;)... motyw cudny... pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fantastyczne pudełeczko, aż ma się ochotę zjeść tą babeczkę, bo wygląda jak prawdziwa!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow super!! pudełko wygląda tak, jakby chciało się go zjeść :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odzwiedzinki i za tak miłe słowa ! :)

      Usuń
  17. Napisałaś, że mam piękny blog, to co ja mam powiedzieć o Twoim???
    Zwaliły mnie z nóg Twoje prace!!!
    Piękne rzeczy Tworzysz!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne! Istne dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pudełeczko - smakowite!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow ... po prostu wielkie wow !
    cudne te Twoje pudełeczko ... bajeczna muffinka :) palce lizać !
    cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochane dziękuję serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny motyw i super wyszło.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pudełko jest zachwycające:) Uwielbiam motyw babeczek!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne pudełeczko !!! Ależ by pasowało do kompletu do moich przepiśników :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...