czwartek, 18 października 2012

Na sznureczku

Witajcie!

Kolejny wisior. Już przed ostatni (więcej nie będę Was zamęczać) ! Jako jedyny nie na łańcuszku, ale na sznureczku ;) mniej retro, ale mam nadzieję, że też Wam się spodoba ;))) Kwiatowy (różany) motyw to mój ulubiony na takie wisiory...


Dziś przeglądałam sobie Wasze blogi i pomyślałam, że czas zacząć myśleć już o świętach... Nigdy jeszcze nie ozdobiłam bombki (aż wstyd się przyznać!) i w tym roku postanowiłam się wziąć do roboty! Mam nadzieję, że ta kulista powierzchnia nie przysporzy mi dużo kłopotu ;) A jak tam Wasze przygotowania do świątecznych robótek? :)))

Pozdrawiam,


P.S Witam nowe obserwatorki :) jest mi szalenie miło, że mnie odwiedzacie i komentujecie moje prace !

6 komentarzy:

  1. Kolejny piękny wisiorek :)
    Ja jeszcze nie myślę o świętach ale podobnie jak Ty tez mam zamiar zrobić jakieś bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam motywy kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z każdym kolejnym jestem coraz bardziej zauroczona, więc jeśli o mnie chodzi - to proszę! "zamęczaj" dalej... :D
    Ja już pomalutku myślę o świętach - uszyłam już nawet dwa bałwanki, hi hi hi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisiorek znowu śliczny i ornamenty wokół logo :)
    Nie martw się bombkami ja zrobiłam tylko 3 i to maleńkie ze starych bombek, nawet fajnie wyszły choć nie były jakoś specjalnie wymyślne raczej potraktowałam to jako próbę. Ale na pewno fajna zabawa i wprowadza w świąteczny nastrój.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie za miłe słowa i za Wasze odwiedziny !!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wisiorek śliczny. Róże to również mój ulubiony motyw:)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...