niedziela, 21 października 2012

Leniwa niedziela :)

Hej wszystkim !

Jak Wam mija weekend? Pogoda jak na razie dopisuje :) Aż chce się spacerować i cieszyć być może ostatnimi promieniami słońca ;) Też tak macie?
Ja dziś odpoczywam na całego... Mam taką leniwą niedzielę ! Wczoraj natomiast wybrałam się do kina. Postanowiliśmy obejrzeć film pt. "Obława". Dość mocny i poruszający... Wspaniała gra aktorów !!! Oglądałyście już może? Jakie są Wasze opinie? Jestem bardzo ciekawa ;)

Dziś chciałam pokazać Wam również ostatni z moich debiutanckich (hihi) wytworów biżuteryjnych. Wisior w kolorach nieba ;) Akurat na dzisiejszą pogodę ;)))



 
Dla zainteresowanych przypominam również o moich bucikach, które czekają by je ktoś zaadoptował :) KLIK


Ściskam,

12 komentarzy:

  1. Moje jedno z naj, naj bardziej ulubionych zestawiań kolorystycznych: róż i niebieski. Cudowna kompozycja a oprawa i wstążka... marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja dopiero rozpoczynam labe :) wizor przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wisior, fajny zestaw kolorków

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjniczek jak zwykle prześliczny :) Na "Obławie" jeszcze nie byłam, ale ciekawa jestem tego filmu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! A film szczerze polecam :)

      Usuń
  5. Dziękuję Wam wszystkim :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje prace sa przepiękne i umiesz je odpowiednio sfotografować a to wiele znaczy , ja niedawno dopiero to u innych zauważyłam i tez sie staram o odpowiednią oprawę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję ! Staram się, jednak nie zawsze mi się to udaje :)

      pozdrawiam :*

      Usuń
  7. uroczy wisior ! Jak się robi takie cuda? Na "Obławę" też się wybieram,lubię Dorocińskiego !pozdrawiam,Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) taka biżu to nic trudnego !
      A "Obławę" jeszcze raz polecam ! Zgadzam się całkowicie, że Dorociński to świetny aktor :) Strasznie podobał mi się również w filmie pt."Ogród Luizy". Również warty obejrzenia ;)!!!

      pozdrawiam serdecznie,
      Mika <3

      Usuń
  8. kochana ... jak to debiut, to ja chylę czoła !!!
    cudny wisiorek :) kolory nieba zachwycają !
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...