poniedziałek, 22 października 2012

Jesienno - urodzinowe Candy!

Witajcie!

Jak ostatnio wspominałam już nie długo minie roczek mojego blogowania :)
Wymyśliłam (podpatrując na innych blogach hihi:) w związku z tym małą rozdawajkę !
Rozdawajkę - niespodziankę :) Jest mi ogromnie miło, że mnie odwiedzacie i komentujecie moje prace i w taki oto sposób chciałam uczcić ten wspólny roczek. Z początku nie miałam odwagi na rozpoczęcie takiej przygody potem w końcu się odważyłam i  sama nie wierzę, że już rok minie jak goszczę na blogosferze :)))




 Jeżeli spodobał Wam się mój pomysł i chcecie wziąć udział w zabawie to proszę Was o pozostawienie komentarza pod tym postem, umieszczenie banerka u siebie na blogu oraz o dodanie mojego bloga do obserwowanych :) Osoby, które bloga nie posiadają niech pozostawią ślad w postaci maila.


A oto baner do pobrania... :)



Pierwszy mój wpis był 29.11.2011 r. więc postanowiłam, że zabawa będzie trwała do tego dnia ! Więc jest jeszcze sporo czasu. Losowanie odbędzie się kilka dni później - oczywiście w miarę możliwości jak najszybciej :)




Dzisiaj to by było na tyle...
buziaki


37 komentarzy:

  1. Co prawda pierwsi zwykle nie mają szczęścia, no ale ja wierzę, że los jest przewrotny i zapisuję się na niespodziankę :) u mnie też niedługo urodzinowe ciasteczka, w podobnym czasie założyłyśmy bloga na to wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja daty powstania mojego bloga nie pamiętam, bo powstawał dwa razy ...no ale było to dawno. Z całego serca życzę Tobie kolejnego owocnego roku, wspaniałych blogowych i nie tylko znajomości. No i dziękuję, za odwiedziny i bardzo budujące komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też staja w kolejce po niespodziankę i życzę jeszcze wielu lat blogowania ogromu cudownych prac.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również się zapisuję :)
    I życzę jeszcze wielu lat w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorąc pod uwagę Twój dobry gust, to szkoda byłoby się nie zgłosić :)
    Powodzenia w blogowaniu i odkrywaniu siebie, swoich umiejętności, talentów... A także nowych ciepłych ludzi, których w blogowym światku nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również się zapiszę:)
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego i wielu wielu obserwatorów w rocznicę blogowania. Ustawiam się w kolejce i pozostaję na dłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja też się zgłaszam:D Pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze życzenia!!!
    Liczę na szczęście w losowaniu:D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego,na candy się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny blog, czuję, że się tu zadomowię :) Zapisuję się wiec, dodane do obserwowanych, banner w pasku bocznym na www.monifaktura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego najlepszego! zgłaszam się :) obserwuję, banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko!
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/
    oliwkowepasje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. życzę Ci aby przygoda blogowa trwała długo i przynosiła Ci same dobre chwile:)
    zapisuję się z nadzieją, że uda mi się choć malutkie dzieło zdobyć Twojego autorstwa :D
    baner na Aninkowie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spełnienia marzeń! :)
    Zapisuję się oczywiście :)
    Baner: www.dbambolubie.blogspot.com
    Obserwuję jako Dbająca :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię niespodzianki więc chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  16. takiej okazji nie można przegapić :P
    zgłaszam się i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią się zapisuję;)
    dodałam baner i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością dołączę do grona oczekujących na szczęśliwy los :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. warunki spełnione, zgłąszam się

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyłączam się i ja :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja się zapisuję bo ta niespodzianka brzmi baaaardzo kusząco :)
    z przyjemnością powiększam grono obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  22. Również się zapiszę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się :)
    Obserwuję jako : Nik uśka
    Baner : W zakładce "Konkursy"
    E-mail : nika05663@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja spróbuje swojego szczęścia :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie wymagania spełnione :0
    Z chęcią zapisuję sie na candy, gdyz bardzo lubie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To i ja się dopisuję wypatrując niespodzianki :-) I najlepsze rocznicowe życzenia składam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja też się dopisuję :) I składam najserdeczniejsze życzenia rocznicowe i życzę głowy pełnej pomysłów do tworzenia przecudnych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  28. z ogromną przyjemnością się tutaj rozgoszczę :)
    I zgłaszam chęć udziału w rozdawajce :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. witam :)
    obserwuje ,bannerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    a ja grzecznie i cichutko staje w kolejce i czekam na dalszy rozwoj akcji :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najlepsze życzenia z okazji urodzin :))
    piękna biżuteria,
    ale jeszcze piękniejszej w kolejnym roku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się, lubię niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja, i ja ... na końcu ogonka się grzecznie ustawiam i do zabawy się zgłaszam :)))
    Gratuluję ROCZKU ... i u mnie za ok. 2 tyg. pierwszy roczek blogowania minie, więc my prawie rówieśniczki w blogosferze!
    Cieplutko pozdrawiam i lecę zerknąć, co tu masz u siebie !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojej!! prawie w ostatniej chwili! ufff... dobiegłam do grona bawiących się :) również się zgłaszam do udziału w zabawie ;) Banerek już wstawiam i dodaję do obserwowanych! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. To ja też się zapiszę w tym ostatnim już dniu, może mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje roczku :-)
    jeszcze , jeszcze ja się ustawię na końcu kolejeczki :-)
    obserwuję i reklamuję na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję roczku i życzę jeszcze wielu lat blogowania! :)
    Uwielbiam niespodzianki :) Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Wielu lat miłego dłubania i blogowania. W kolejeczce na szarym koniuszku się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...