środa, 10 października 2012

Jesiennie - ciąg dalszy ;)

Witam serdecznie,
Dziś chciałam pokazać Wam kolejne biżutki ;) Delikatne i różowe ;)))
Mam nadzieję, że tym razem i te również przypadną Wam do gustu.





Myślałam ostatnio o jakiejś zmianie na blogu... A mianowicie o tym by jeszcze bardziej go spersonalizować ;) W związku z tym, że nie jestem dobra w programowaniu etc.  Zmieniłam tylko logo, ale to już coś ;) Sama jednak nie jestem do końca przekonana. Przyzwyczaiłam się do tamtego... Pomóżcie mi wybrać :). Pozostać przy nowym czy powrócić do starego? Nie wiem czy to był dobry pomysł...


Dobrej nocki,

4 komentarze:

  1. Jak zwykle moim faworytem jest wisior, cudny.
    Pierścień również bardzo efektowny

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki delikatny róż jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa!!! Rozejrzałam się tu trochę i jestem zachwycona - piękne rzeczy tworzysz :D
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...