piątek, 5 października 2012

Mała odmiana...

Hej, hej :) !!!

W ostatnim czasie dla urozmaicenia postanowiłam pobawić się koralikami, łańcuszkami etc. i tak oto zauroczona Waszymi wspaniałymi wytworami biżuteryjnymi postanowiłam stworzyć coś sama ;)

Wisiory, kolczyki, pierścionki itd. Wszystko w stylu vintage ;) Nic trudnego, ale mam nadzieję, że ładnego :)))


Dziś przedstawiam Wam próbkę tego co wyczarowałam ;)



Uwielbiam piec babeczki, więc dziś takie oto słodkości !!! :)

Pozdrawiam cieplutko,

6 komentarzy:

  1. Piękny wisiorek ahhh...muszę sobie coś takiego sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow prześliczny :DDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę...coś zupełnie innego :) śliczny naszyjnik :) Bardzo lubię taką biżuterię vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię taką biżuterię. Niestety jak chciałam ją robić to w Polsce jeszcze nie mogłam znaleźć do niej metalowych elementów i tak się skończyło. Czekam na więcej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie za wszystkie miłe słowa ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...