poniedziałek, 8 października 2012

Ciąg dalszy...

Dziś kolejna porcja wytworów biżuteryjnych... :)
Niestety nie jestem zadowolona z jakości zdjęć ;( Ciężko mi było uchwycić realny wygląd tych malutkich przedmiotów :( trzeba zbierać na lepszy aparat :)))




Kameliowe damy - broszki :)



 Kwiatuszki - wsuwki do włosów ;)




Pąki róż - komplecik (wisior plus pierścionek :)


Niestety z wielkim spóźnieniem, ale dziękuję wszystkim za ostatnie wyróżnienia ;)
Obdarowuje nimi każdego kto mnie odwiedza !!!



Pozdrawiam,

5 komentarzy:

  1. Świetne! Mój faworyt to biżutek z pierwszego zdjęcia - to broszka, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się to broszka ;) Dziękuję za odwiedzinki :))) pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetnie Ci idzie to biżutkowanie :DDDDDDDD masz wielki talent kochana :D
    Prześliczne rzeczy zrobiłaś!!!!!!!!!!
    :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie :)))
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Cudowne, najbardziej przypadł mi do gustu komplecik z różyczkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...