poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Morskie opowieści...

Witajcie !!!

Ojej jak dawno mnie tu nie było, ale postaram się nadrobić zaległości ;)
Czas mija jak szalony. Człowiek się nie obejrzy a tu już po wakacjach i po pięknej pogodzie :( całe szczęście, że jak narazie słoneczko przegoniło ten okropny deszcz !!! :D

W ostatnim czasie nie miałam na nic czasu... praca pochłonęła mnie całkowicie, ale już nadrabiam zaległości i zaczynam tworzyć ;) trzeba się w końcu zrelaksować ;))) a jak Wam mijają te letnie miesiące? :)

Dziś chciałam Wam pokazać pobielone, wakacyjne rameczki. Nic specjalnego, ale mnie chwytają za serce... Gdy nadejdzie zima miło będzie na nie popatrzeć i przypomnieć sobie wakacyjne chwile :)




Niedługo znowu się odezwę ;)

Ściska,


6 komentarzy:

  1. Są śliczne...takie subtelne, nostalgiczne...przypominają klimat lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo w moim stylu i połączenie kolorystyczne i morskie klimaty.
    Piękne :D
    Pozdrawiam i cieszę się, że do nas wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. niewiarygodne, pięknie to wszystko zestawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnętrze rameczek - cudowne. Pachnące morzem kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...