niedziela, 26 sierpnia 2012

Home Sweet Home...

Witajcie ;)

W ostatnim czasie tak jak obiecywałam wzięłam się do roboty ! ;) Zatęskniłam za ukochaną patyną i postanowiłam stworzyć coś do domu... Padło na klucznik ;)

Podpatrując Wasze wspaniałe blogi zainspirowałam się i stworzyłam skrzyneczkę przy użyciu farby do tablic (tak na marginesie moim zdaniem jest to wspaniały wynalazek :)).

I tak oto powstał maleńki schowek na nasze klucze, które niestety często się "chowają" i znikają nam z oczu ;)


 Chciałam, aby skrzyneczka wyglądała naprawdę jak staroć, więc została troszkę zniekształcona i "uszczerbiona" ;)



Ściskam, 


14 komentarzy:

  1. Schowek rewelacyjny,i ta tablica... :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, uwielbiam takie oldschoolowe klimaty:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, lubię to Twoje patynowanie i kropkowanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie dopracowany; te przecierki i kropeczki dały cudny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale wygląda, a taką farbą to bym chyba sobie pomalowałą całą ściane

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! A te "przedarcia" absolutnie fantastyczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest jak ze starej bajki! Mój ulubiony! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze jakie dzieło! Jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie !
      Nadal czeka na swojego nowego właściciela :)

      Usuń
  9. przepadłam..jestem w tym schowku na klucze totalnie zakochana!!!
    oj bardzo chciałabym umieć wykonać w taki sposób klucznik, albo cokolwiek..te przecierki, postarzenie - obłędne!
    a sama tablica jest świetnym pomysłem i inspiracją do swoich pracy :)
    p.s.farba Fluggera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ;) Z tej pracy akurat jestem bardzo zadowolona - wszystko poszło jak zamierzałam. A wbrew pozorom to nic trudnego wystarczy mieć dobry papier ścierny hihi ;)

      Farba do tablic to świetna rzecz - ja użyłam farby PRIMACOL, którą szczerze mogę polecić :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...