niedziela, 10 czerwca 2012

Urodzinowo

Już dawno mnie tu nie było ! Ostatnio nie mam na nic czasu. Praca, sesja wszystko na raz... Trochę zaniedbałam bloga. Rzadko tu bywam i rzadko odwiedzam Wasze cudowne strony. Mam nadzieję, że to nadrobię :) Dziękuję jednak tym, którzy mnie jeszcze odwiedzają :)))

Niestety nawał pracy nie pozwala mi na tworzenie... Jednak musiałam znaleźć chwilkę, ponieważ moja siostra kończyła 18 lat i chciałam zrobić jej coś sama... od serca ;) Postanowiłam, że będzie to szkatułka na biżuterię lub inne skarby... :) Mam nadzieję, że się spodobała !!! :)




Mega postarzona fotografia z piękną Marylin <3
 
 <3

 Dedykacja w środku ;)



Ściskam,

Mika <3

15 komentarzy:

  1. fantastyczna :DDDDDDDDDDDD
    miło, że napisałaś i pokazałaś kolejne cudo :)
    pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko jest super, bardzo mi się podoba :) Mnie również nie ma póki co a przynajmniej dopóki sesja się nie skończy...

    Fajny nowy wystrój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i życzę powodzenia ;)))

      Usuń
  3. Jest genialna!! Śliczna. Uwielbiam Marylin a jeszcze wykonanie... I faktura... Mmmm... Widać że z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna, na pewno się spodoba ;D
    Dzięki za udział w Rozdawajce.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna! Widać, że włożyłaś w jej wykonanie serducho. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, napewno się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna, bardzo mi się podoba :) pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna Marlyn! Zapraszam po nagrodę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie z zewnątrz i pięknie w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiesz, jak zazdroszczę Twojej siostrze :) Uwielbiam M.M., do tego niepowtarzanie starannie wykonane pudelko... Genialny prezent

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Kochane za tak przemiłe słowa !!! :) Dużo serduszka było włożone w tą skrzyneczkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...