piątek, 4 maja 2012

Wisienki

W ostatnim czasie zamówiłam upragnione serwetki z motywem Cath Kidston w super sklepie Ani z Garden Decoupage ;) i zaczęłam tworzyć...

Dziś pochwalę się herbatnicą (z 12stoma przegródkami) z motywem cudownych wisienek ;) 
Zamierzałam zrobić czystą, piękną, białą pracę... ale jak to bywa znowu wpadła mi w ręce patyna ;) bez patyny mam wrażenie, że moje pracę są zbyt surowe/gołe. Jednak kolejną pracę, którą Wam pokaże udało mi się "uratować" od postarzania hihi ;)))



Pudełeczko - wierzch wylakierowany na połysk i "pokropkowany", spód bejcowany - matowy.
Ozdobione koroneczką z tasiemką ;)




Pozdrawiam,
Mika <3

9 komentarzy:

  1. Śliczne wisienki :) Znam dobrze ten ból walki o nie ciapanie patyną :) Teraz troszeczkę się uspokoiłam patynowo ale przeszłam na pastę Magic Touch, różnica jest jedynie w konsystencji bo efekt też postarzający ;) A Twoje wisienki ślicznie wyszły i pasuje im to postarzanie i kropkowanie :) No i środek pudełeczka jest po prostu rewelacyjny!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie :)
      dobrze, że nie tylko ja mam bzika na punkcie patyny ;) hihi. Ale efekt postarzania jest moim ulubionym ;) kiedyś zachwycałam się crakle jednoskładnikowym i bez niego nie mogłam stworzyć żadnej pracy, obecnie rzadko sięgam po ten preparat. Może i z patyną tak będzie... jednak jestem zdania, że postarzone prace mają w sobie niesamowity urok ;))) stare bibelotki znalezione na strychu babci ;]

      Usuń
  2. Wisienkowa herbaciarka ślicznie wyszła, mi również podoba się ten wzór, mam go w swojej kolekcji, ale czeka na coś mniejszego lub na moją wenę. Bardzo podoba mi się środek Twojej herbaciarki. I postarzanie też fajne, czekam na tą kolejną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      motyw cudowny. Niestety serweteczka malutka więc troszkę się nawycinałam tych wisienek ;) jednak była to sama przyjemność!

      Kolejna praca w trakcie wykończenia... tym razem motyw różany ;)

      Usuń
  3. na pewno bardzo przydatna będzie taka szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. herbatnica jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, każdy ma swój problem ja cierpię bo moje prace wydają mi się za czyste a Ty Miko odwrotnie, musimy postarać się żeby to odmienić. Nie wiem kiedy bo moja nowa szkatułka znowu delikatna i czysta ale klient tak chciał. Może następnym razem nam się uda.
    Pudełko śliczne jak zwykle a te kropeczki....

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      Twoje czyste prace szalenie mnie zachwycają ! Niestety sama nie potrafię nic tak uroczego stworzyć... chociaż kolejną pracę która zrobiłam udało mi się "uratować" od patyny hihi ;) jedna na 100 ;)

      Usuń
  6. świetnie wyszło :DDD podziwiam i chciałabym robić takie piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...