poniedziałek, 14 maja 2012

Melduję wykonanie zadania !!!

Kolejne zamówienie ;) Nie spodziewałam się, że dziecięce wieszaczki będą miały takie "branie" :)))
Nic tylko się cieszyć, malować, przecierać i przyklejać :D

Z początku klienci zamówili dwa wieszaki- (o te :) które robiłam jakiś czas temu. Tak im się spodobały, że postanowili domówić takie same 3 szt. do kompletu i 5 szt. z innym motywem.
Obawiałam się, że takich jak te pierwsze już nie dam rady zrobić, lecz mam nadzieje, że udało mi się stworzyć choć trochę podobne egzemplarze :) Jak sądzicie?






Z kolejnymi już nie było stresu, gdyż miałam wolną rękę i robiłam je bez wzorowania się na innych ;)




Ściskam,

Mika <3

15 komentarzy:

  1. Ładne wieszaczki i nic dziwnego, że mają branie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są takie tęczowo-motylowe :) a te miśkowe, super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :D nie dziwi mnie, że masz zbyt :D buziak!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne przecierania :D gdzie się tak nauczyłaś je robić?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nigdy nie miałam okazji uczestniczyć w żadnych warsztatach :( więc wszystko co Wam pokazuję stworzyłam metodą prób i błędów :)

      Usuń
  5. Nic dziwnego, że wieszaczki mają branie, bo są przesłodkie :) Nic tylko się cieszyć!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kolekcja wieszczków :) zwłaszcza te kropkowane przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne wieszaki! Nie używałabym ich - tylko patrzyła i podziwiała :D Szczególnie te drugie są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, pierwszy komplet taki tęczowy wyszedł, a niebieskie są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszm na rozdanie na http://dziwnainaczej.blogspot.com/2012/05/rozdanie-czas-zaczac.html. Do wygrania m.in mała kosmetyczka, kolczyki, autografy (m.in. Hugh Laurie znanego jako dr House.). A co najważniejsze niespodzianka prosto z PARYŻA!

    OdpowiedzUsuń
  10. Do podziwiania nie używania takie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentują! Zabieram te misiowe!;-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. super :)

    http://fila-kaja-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż szkoda trzymać je w szafie. Te niebieskie, przecierane - jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne wieszaczki , ale zgadzam sie szkoda ich chowac w szafie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...