sobota, 5 maja 2012

"Błękity Cath Kidston"

Tym razem tak jak obiecywałam przedmiot nie postarzany ;) uf... udało mi się hihi :D ani grama patyny :))) !!!
Dziecięce wieszaczki z motywem ślicznych różyczek Cath Kidston. Przód wylakierowany na połysk, tył w macie ;) Ozdobione na boczkach tasiemkami ;) Bardzo słodkie i dziewczęce ;] Jestem z nich zadowolona ! A rzadko mi się to zdarza :)






Majówkowy tydzień powoli dobiega końca... Czuje się jakby to były już wakacje i czas upragnionego urlopu ;) Ciężko będzie powrócić do rzeczywistości ! A jak Wy spędziłyście ten czas? :) Mam nadzieję, że opalone i pełne energii (tak jak ja ;) zaczniecie kolejny, już nie tak leniwy tydzień ;)))

Buziaki,
Mika <3

7 komentarzy:

  1. Prześliczne, pasowałyby do moich ostatnich CK wyrobów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne wieszaczki :D super!!!!
    Tydzień minął różnie a zakończył się nawrotem anginy :/ ale miło słyszeć, że odpoczęłaś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało Ci się! Ale nieważne czy z patyną czy bez Twoje prace zawsze są śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...