niedziela, 29 kwietnia 2012

W ten piękny wiosenno-letni dzień...

Dziś chciałam Wam pokazać wieszaczki, które już widziałyście ;) natomiast tym razem są one ozdobione napisem na zamówienie (transfer).


Będzie to prezent dla nowo narodzonego maluszka ;)


Mam nadzieję, że się spodobają ;)


W chwili obecnej kończę parę prac... lakieruje, szukam koronek, tasiemek ;) Niedługo na pewno się pochwalę ! Narazie jednak ta piękna pogoda nie dopisuje mojej twórczości ;) nareszcie można spokojnie pospacerować, pogrilować i cieszyć się wolnym czasem w gronie najbliższych :D lakierowanie musi troszkę poczekać ;) hihi.

Chciałam również wspomnieć o zabawie do której zaprosiła mnie Marzenka :)

Zabawa PODAJ DALEJ!

Zasady:

podaj 5 kosmetyków bez których nie wychodzisz z domu
- podaj nazwy firm lub możesz dodać zdjęcia
- podaj informację kto Cię zaprosił
- zaproś pięć blogowiczek

Bardzo lubię się malować i delikatnie podkreślać swoją urodę:

1. (Podobnie jak Marzena :) z domu nie ruszam się bez wytuszowanych rzęs (bądź przedłużonych - uzależniłam się od tego :P ). Mam małe oczy więc podkreślone rzęsy są w moim przypadku nie zbędne :)

Obecnie używam tuszu:
Maybelline the Colossal Volum' Express

Zamiennie z:
Max Factor 2000 Calorie

2. Ciężko jest mi się obyć bez jakiegoś lekkiego podkładu.

W chwili obecnej zakupiłam:
Max Factor Colour adapt - warm almond
lekki i idealny na ciepłe dni ;)

3. Policzki delikatnie podkreślam różem (a raczej staram się modelować twarz, gdyż mam pełną buzie :P )

Maybelline Pure Blush Mineral - Meteor Brown 70

4. Nie ruszam się również bez kremu do twarzy. Jednak nie mam jednego ulubionego.
Posiadam sporo próbek kremów aptecznych (vichy etc.) od cioci, która pracuje w aptece, więc używam tego, który akurat mam pod ręką ;) oczywiście odpowiednio do mojej cery.

5. Również nie potrafię żyć bez perfum i antyperspirantu ;)
Zapachy, które ostatnio często mi towarzyszą to:

Carolina Herrera 212 sexy
Halle by Halle Berry

I to chyba było by na tyle ;)
Do zabawy zapraszam:


Pozdrawiam cieplutko w ten przepiękny dzień !!! :)

Mika <3

11 komentarzy:

  1. Śliczne wieszaczki ;) Jakich tasiemek potrzebujesz? Mam różnokolorowe 0,5 cm i mogę się podzielić ;) Dziękuję za otagowanie :) Dzisiaj postaram się zamieścić posta z moimi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za propozycje, ale już dziś odwiedziłam pasmanterię ;)))
      czekam na inf o kosmetykach :D
      pozdrawiam :):*

      Usuń
  2. Wieszaczki są po prostu śliczne!! Nie mogą się nie spodobać! Delikatny kolorek, do tego koronki, oj uwielbiam takie klimaty :) Dziękuję za zaproszenie do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieszaczki prześliczne bardzo mi się podobają, no i NIEBIESKIE a to mój ulubiony kolor.
    Dziękuję za zaproszenie do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana śliczne są te wieszaczki, urocze :D
    Co do zabawy to dziękuję za nominację i już brałam w niej udział :)
    dziękuję za pamięć :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wieszaki są naprawdę urocze! Gratulujemy kreatywności, którą widać w Pani pracach! Pozdrawiamy Serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mika, czy mogłabyś mi napisać, w jaki sposób przenosi się napis metodą transfer?będę wdzięczna!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;) Odpisałam na maila !

      pozdrawiam

      Usuń
    2. Mika, dziękuję za info, ale nie dostałam żadnego maila :(
      na jaki adres wysłałaś?
      jeśli możesz to proszę na mimidecoupage@yahoo.pl

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...