wtorek, 3 kwietnia 2012

Na ostatnią chwilę...


Ufff zdążyłam... albo i nie bo jeszcze nie skończyłam wszystkiego ;)
Mowa o jajeczkach. W tym roku po raz pierwszy postanowiłam ozdobić te cuda natury :)



Zainspirowana pięknymi jajeczkami Ani z Decoupage Garden (mam nadzieję, że Ania się nie pogniewa) również użyłam cudownych obrazków Sarah Kay. Niestety nie są tak urocze jak jajeczka Ani ale starałam się :)





 Powinnam je jeszcze dolakierować, ale nie mogłam się doczekać aby je Wam pokazać :))) Motywy Sarah Kay są po prostu cudowne. Wybrałam motywy świąteczno wiosenne (np. chłopiec na jednym z jajeczek karmi kurki :). Aparat mi niestety ostatnio szwankuje i zdjęcia też nie do końca oddają urok jajeczek... no, ale trudno.








Dwa jajeczka jeszcze czekają na wykończenie (mam zamiar troszkę inaczej je ozdobić :) może zdążę przed świętami hihi :D




Pozdrawiam cieplutko,
 Mika <3

6 komentarzy:

  1. Jasne, że się nie pogniewam :) Wręcz bardzo mi miło, że moje pisanki Cię zainspirowały :) Też mam jedną z tym chłopczykiem, cudny jest.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jajeczka z cudownymi obrazkami.Pięknie to wyszło!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne jajeczka :D Super wyglądają i będą świetną ozdobą :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te motywy rzeczywiście mają w sobie wiele uroku :) Jajeczka wyszły pięknie. Każdy z nas się kimś inspiruje, Ani z pewnością było miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiedz, bo uwielbiam Sarę, czy to serwetki, czy drukowałaś sama rysunki? pozdrawiam piecyk . jajeczka wyszły ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drukowane i przeniesione metodą transferu ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...