środa, 21 marca 2012

WYRÓŻNIENIE

W dniu wczorajszym otrzymałam wyróżnienie od Ani, która prowadzi wspaniałego bloga :) Było to dla mnie ogromnym zaskoczeniem, gdyż dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem i nie spodziewałam się, że moje prace komukolwiek się spodobają !!! Jest mi szalenie miło. Dziękuję Aniu :)
Jak się dowiedziałam zgodnie z zasadami trzeba przekazać wyróżnienie dalej i można wyróżnić tylko 5 blogów, które nie przekroczyły 200 obserwatorów. Trudne zadanie ;)


Chciałabym wyróżnić...

Marzenciuk za jej cudowne małe "potworki" z filcu, którymi się zachwycam ;)
Dom za końcem świata za cierpliwość przy tworzeniu wspaniałych aniołków z masy solnej !
Paolle za piękne prace tworzone różną techniką, ale przede wszystkim za słodkie króliczki w których się zakochałam :)))
Aninkowo za jej wspaniałe pomysły ;)
Bea za świetne scrapki, szczególnie za notesy z pin up girl (które uwielbiam :)

Mam wielką nadzieję, że wszystkie panie przyjmą to wyróżnienie ;)))

Przypominam również, że dziś mamy nareszcie pierwszy dzień kalendarzowej wiosny i także ostatni dzień mojego candy ! :D

Pozdrawiam serdecznie,
Mika <3

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję, jest mi niezmiernie miło :). Pewnie trochę to potrwa, zanim przekażę dalej, ale będę myśleć intensywnie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję - i za wyróżnienie, i za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie dziękuję za wyróżnienie. Bardzo mi miło, że podobają Ci się moje filczaki. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyróżnienie już przyjęte, serdecznie dziękuję :D
    Jestem ciekawa wyniku candy :) kto będzie szczęśliwcem :)
    ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj kochana ... ale niespodzianka :)))
    dziękuję pięknie za to wyróżnienie !!!
    swoimi słowami sprawiłaś mi wielką radość !
    hmm ... tak sobie siedzę i tak sobie myślę ... pin up powiadasz ... hmm, a może jakaś wymianka ???
    pozdrawiam milusio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ogromną przyjemnością ;) Mam nawet swoją ulubioną pin up'kę i jakiś kalendarzyk z nią bardzo by mnie uszczęśliwił ;) Tylko co ja mogę Tobie zaoferować :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...