czwartek, 22 marca 2012

Wyniki candy





Tak jak obiecywałam dziś wyniki mojego skromnego losowania ;)
Przede wszystkim chciałabym podziękować wszystkim biorącym udział - ku mojemu zaskoczeniu było Was, aż 39 :D z czego ogromnie się cieszę (jedna osoba bez bloga zostawiła dwa zgłoszenia związku z tym musiałam jeden niestety usunąć). Odwiedziły mnie blogowiczki jak i osóbki bez bloga. Witam również nowe obserwatorki.

Dzięki temu miałam ogromną przyjemność podejrzeć Waszą twórczość ;)
bardzo się cieszę, że do mnie trafiłyście :))) Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, bardzo dużo to dla mnie znaczy !!!

Przejdźmy teraz do konkretów...

Cukierki trafią do osóbki z nr. 8 ;) Szczęściarą jest Amlai.


która pozostawiła komentarz:




Postanowiłam również przyznać tzw. "nagrodę pocieszenia". Bardzo spodobało mi się bezinteresowne obdarowywanie ;))) i niesamowicie się cieszę z nowej liczby moich obserwatorek (jest Was już 23 osóbki hihi) !!!







Związku z tym, że candy jest na cześć wiosny kolejną nagrodą będą wiosenne, kwiatowe serwetki ;))) Jest ich 16 szt. po dwie z każdego motywu :D Mam nadzieję, że Wam też się spodobają ! :)


 



Osóbką, która otrzyma serwetki jest Im awe ;)


która pozostawiła po sobie ślad:



Gratuluję :) !!!

Mam nadzieję, że będziecie zadowolone ;)))
Wylosowane osóbki bardzo proszę o kontakt mailowy mar12390@tlen.pl


Jeszcze raz wszystkim dziękuję za zabawę i życzę miłego, pogodnego dnia ;)))

Pozdrawiam,
Mika <3

16 komentarzy:

  1. Znowu nie wygrałam ale co tam kiedyś w końcu się uda.
    Macie szczęście dziewczyny, gratuluje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę! Cieszę się jak głupia ;) Dziękuję, dziękuję, dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluje ! Obyś była zadowolona :)

      Usuń
  3. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej,a jest czego gratulować! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla szczęściar :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamierzam zrobić jeszcze jajeczka,właśnie z motywem różyczek-a tu taka niespodzianka,będę miała w czym wybierać-och jak się cieszę!!!Dziękuję bardzo!Zwyciężczyni gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę, że mogłam sprawić komuś przyjemność :D Jeszcze raz gratuluje :)))

      Usuń
  7. gratuluje i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę i zapraszam na moje Candy
    http://handmade-anko.blogspot.com/2012/03/candy-wiosenne-porzadki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla wygranych :)
    Pozdrawiam i dziekuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  10. no cóż ... może następnym razem :)))
    Gratki dla zwyciężczyń :)))
    dziękuję za supcio zabawę !
    pozdrawiam milusio :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...