czwartek, 1 marca 2012

})i({ Wiosenne Candy })i({



W ostatnim czasie często brałam udział w cudownych zabawach, aż sama nabrałam ochoty by kogoś bezinteresownie obdarować drobiazgami przez siebie zrobionymi ;)

Coraz bliżej wiosny i z tej okazji pragnę sprezentować Wam wiosenny zestawik.
Zieloną buteleczkę - ozdobioną wiosennym motywem z motylkami, "soloną" zakładkę oraz 10 wiosennym serwetek. Mam wielką nadzieję, że taki mój skromny zestawić sprawi komuś radość ;)

 ZASADY CANDY:

Ponieważ jest to moje pierwsze candy nie do końca wiem jak to powinno wszystko wyglądać, ale z moich obserwacji innych blogów wynika, że...

Jeżeli zainteresuje Was choć trochę mój zestawik to proszę o :

*komentarz pod postem z deklaracją udziału w zabawie
*pobranie zdjęcia i umieszczenie go na swoim blogu (podlinkowanie do tego posta).
*osoby bez bloga poproszę o pozostawienie adresu e-mail co ułatwi kontakt w przypadku wygrania CANDY :)
*zastrzegam, że nie wysyłam paczki za granice ;)

W związku z tym, iż jest to "Wiosenne Candy" zabawa potrwa do pierwszego dnia wiosny tj. 21.03 br. a losowanie odbędzie się 22.03.


Pozdrawiam Serdecznie,

Mika <3

44 komentarze:

  1. Jako szczęśliwa posiadaczka przepięknej skrzynki z baletnicą, zapisuję się z ogromną nadzieją na powiększenie kolekcji przedmiotów przez Ciebie zrobionych :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że kuferek spełnił Twoje oczekiwania ;)
    Dziękuję również za udział w moim skromniutkim candy :)
    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie bardzo mi miło się zapisać :)i myślę, że na taki piękny cukierek znajdzie się dużo chętnych :)
    Ściskam Cię mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za udział w zabawie ;) pozdrawiam

      Usuń
    2. Miko mnie też podobają się bardzo Twoje prace i jak może doczytałaś też bardzo lubię postarzanie, wiec nie pozostaje nic innego jak u Ciebie gościć częściej i oczywiście pisze się na Twoje candy.

      Usuń
  4. z przyjemnoscia sie zapisuje na Twoje candy moze u Ciebie mi dopisze szczescie w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chętnie się zapisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam sliczny zestaw i z checia wezme udzial w jego losowaniu.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za udział !
      pozdrawiam :)

      Usuń
  7. oj kochana, i ja się z miłą chęcią skuszę na Twoje cukierasy !
    śliczne Twoje twory :)
    ja czasem cosik z decu próbuję, ale głównie jednak scrapuję i chyba w tym czuję się najlepiej :)
    dlatego też z miłą chęcią po stronkach Twoich pobuszuję i oczka nacieszę !
    pozdrawiam i z wielką niecierpliwością na losowanie czekam :)
    bea

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki serdeczne za wzięcie udziału ;)
    ja jak narazie jestem pochłonięta tylko decu chociaż scrapowanie i szycie ostatnio mnie kusi ;)
    pozdrawiam i zapraszam częściej :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodkości ;) Oczywiście zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. od dawna mam chrapkę na taką butelkę, może mi się poszczęści w losowaniu ... :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja z ochotą do zabawy się przyłączę :-)
    info o zabawie na http://kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się w kolejce po słodkości (agi78@interia.pl)
    pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne cukiereczki -z wielką ochotą -i ja spróbuję:)może,może...
    Banerek oczywiście wstawiam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem bardzo chętna na słodycze:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście że się zgłaszam! :)

    i przy okazji zapraszam Cię do siebie na candy http://madzialen-art.blogspot.com/2012/03/sowo-sie-rzeko.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Po zakochaniu się w Twojej herbaciarce, nie mogę nie stanąć w kolejce. :)
    Nieśmiało proszę i mnie wpisać na listę chętnych na Twoje słodkie cukiereczki.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cukierasy :D zapisuję się! zapraszam do mnie
    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też sie zapisuję;-0
    Butelka cudna, ana serwetkę z ptaszkiem już mam pomysł;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!
    http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Staję grzecznie do kolejki :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  21. To i ja się z chęcią zapiszę:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Miło mi Cię poznać i z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. Prezenty proponujesz bardzo piękne. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Z nieśmialością również się zapisuję.
    Butelka jest fantastyczna... a serwetki tak kuszące że nie mogę przejść obojętnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja takze się zapisuję na twoje piękne candy

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale śliczne, wiosenne cuda :) Ustawiam sie w kolejce anka-1980@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście, że się zapisuję. Bardzo podobają mi się Twoje prace szczególnie to morskie pudełko ażurowe, choć zestaw też ;)
    Lubię takie pochlapane farbą, zdewastowane, patynowane.. bo moje takie za czyste i schludne (takie zamówienia) ale w końcu poszaleję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;) takie tworzenie nowych przedmiotów ze starą "duszą" kocham najbardziej ;) bardzo się cieszę, że komuś się one podobają ;)))
      dziękuję za udział w moim skromnym rozdaniu i zapraszam częściej :)

      Usuń
  29. zgłaszam się :)
    banerek dodany, ale podam też maila kochamsztuke@wp.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna butelka:) Chętnie wezmę udział.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. ŚWIETNA BUTLA, JA DOPIERO ZACZYNAM TĄ HISTORIĘ WIĘC CHĘTNIE SIĘ PRZYJRZĘ CZYJEJŚ PRACY, TYM BARDZIEJ, ŻE MOŻE BYĆ ŚWIETNĄ OZDOBĄ, NIGDY NIC NIE WYGRAŁAM MOŻE TERAZ MI SIĘ POSZCZĘŚCI :}
    POZDRAWIAM SERDECZNIE I ZAPRASZAM DO SIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  32. Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się :)
    kati.sc625@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałabym taki zestawik bardzo, bo piękny!
    A ponieważ bloga co prawda mam, ale nic na nim nie ma, to po prostu podaję swojego e-maila: emaoleo@gmail.com i liczę na łud szczęścia w takiej wiosennej rozdawajce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zakładka cudowna. Bardzo chciałabym taką mieć:)
    Mam nadzieję, że ktoś jeszcze się dopisze za mną,
    bo ostatni chyba rzadko wygrywają;(
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo chętnie staję w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne candy! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne candy :) Z chęcią się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...