sobota, 25 lutego 2012

Podróż w czasie...

Założenie bloga było dla mnie istotnym wydarzeniem ;) Po raz pierwszy odważyłam się na pokazywanie swoich prac publicznie. Fakt, że w ostatnim czasie coraz częściej mnie odwiedzacie i komentujecie moje prace jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję wszystkim za te miłe słowa ;)))

                                                                ***

Tak sobie szperałam i w zakamarkach mojego dysku znalazłam zdjęcia moich starych "robótek" z przed paru lat.
Same początki z decoupage.
Postanowiłam pokazać Wam parę ;)

Pozdrawiam cieplutko,
Mika









10 komentarzy:

  1. przepiękne rzeczy:) A gdybym chciała u Ciebie zamówić zrobienie takiego pudełeczka (wielkość: tak aby mieściły się w nim dwa stosiki większych pocztówek)ile by to kosztowało?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa ;)
      odnośnie zamówienia napisz do mnie proszę na priv (mar12390@tlen.pl) jakie byś chciała dokładne wymiary pudełeczka, motyw etc. ;) spróbuje coś wykombinować.

      pozdrawiam,
      Mika

      Usuń
  2. śliczne :) piękne skrzyneczki, podziwiam!
    kochanie czy wiesz, że masz weryfikację obrazkową??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za cenną informację ! ;) Mam nadzieję, że udało mi się to okropieństwo usunąć !!!
      zapraszam częściej ;)))

      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. ufff... całe szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli to są Twoje początki to ja jestem ogromnie zawstydzona pokazując swoje. piękne prace.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przesadzajmy ale dziękuję bardzo za uznanie ;)))

      Usuń
  5. Twoje szkatułki niezwykle zachwycające :)))
    uwielbiam je wszystkie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...