czwartek, 23 lutego 2012

Miłość w stylu retro

"Miłość sprawia, że choć przez chwilę możemy zapomnieć o przeklętej ciemności, która jest kresem wszystkiego. [...] Miłość jest jedyną rzeczą, która trwa. Góry na przestrzeni milionów lat rozpadają się, formują się od nowa [...]. Morza wysychają. Pustynie ustępują oceanom. Czas niszczy każdą budowlę wzniesioną przez człowieka. [...] Ale miłość jest siłą, energią, potęgą."
— Dean Ray Koontz
Grom





Dziś pragnę Wam zaprezentować szkatułkę z pięknym motywem zakochanej pary w stylu retro.
Herbaciarka postarzana, z ręcznie malowanymi kropeczkami ;) Słodka i bardzo romantyczna.

Wykonałam ją specjalnie na Wyzwanie Szuflady "Kropy i Kropeczki"
Mam nadzieję, że Wam też się spodoba :)











16 komentarzy:

  1. Jest przepiękna!
    Dziękuje za udział w Szufladowym wyzwaniu
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo atrakcyjna,soczysta,intensywnie kolorowa!Jak pięknie ozdabiasz środek!Cudowna gra kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna szkatułka :) Pięknie połączyłaś motywy i postarzyłaś. I wykończenie środa jest po prostu...rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję serdecznie za te miłe słowa :)
    Dużo dla mnie znaczą Wasze odwiedziny.
    Pozdrawiam i zapraszam częściej :)))

    Mika

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje prace mają niezwykły, piękny klimat. Są pięknie wykonane. Mam je na oku...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczności!:)
    Piękna ta szkatułka, bardzo klimatyczn i świetnie postarzona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca , dzięki za zabawę w Szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, lubię takie klimaty, z przyjemnością zostaję, będę podziwiać:)
    Pozdrowienia z Podbeskidzia, BULMA:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ... ale klimacik !
    cudeńko stworzyłaś !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Miko, temat jak najbardziej pasujący :). Twoja cudna herbaciarka przyprawiła mnie o silniejsze bicie serca. Jest WSPANIAŁA!!!!! Mogłabym na nią patrzeć i patrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkatułka jest przepiękna, jak zresztą wszystkie Twoje prace!! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna szkatułka, klimat który stworzyłaś - uroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, znam ten motyw serwetki, ale Ty cudownie go odmieniłaś. Perfekcja i klasa

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna, rewelacyjnie zrobiona, cudowna, idealna!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ;)
Wasze komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...